» ارز دیجیتال » سری دوم کاهش کارکنان بایبیت با توجه به بازار نزولی
بایبیت

سری دوم کاهش کارکنان بایبیت با توجه به بازار نزولی

13 آذر 1401 3

بازار نزولی بازیگران تازه وارد و مبتدی را از بین می‌برد، اما بازیگران موجود را نیز مجبور می‌کند تا در استراتژی‌های تجاری خود تجدیدنظر کنند تا زیان‌های حاصله را جبران کنند. در این تلاش، صرافی رمزارز بایبیت برای دومین بار در سال 2022 اخراج گسترده‌ای را اعلام کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بازار نزولی بازیگران تازه وارد و مبتدی را از بین می‌برد، اما بازیگران موجود را نیز مجبور می‌کند تا در استراتژی‌های تجاری خود تجدیدنظر کنند تا زیان‌های حاصله را جبران کنند. در این تلاش، صرافی رمزارز بایبیت (Bybit) برای دومین بار در سال 2022 اخراج گسترده‌ای را اعلام کرد.
بن ژو (Ben Zhou)، بنیان‌گذار و مدیرعامل بایبیت، برنامه سازماندهی مجدد را در بحبوحه بازار نزولی طولانی مدت اعلام کرد که شامل کاهش شدید نیروی کار است. “کوچک سازی برنامه ریزی شده” بر کارکنان در سراسر هیئت مدیره تأثیر می‌گذارد:

“همه ما از این واقعیت متأسفیم که این سازماندهی مجدد بر بسیاری از دوستان عزیز ما و برخی از قدیمی ترین دوستان ما تأثیر می‌گذارد.”

کالین وو (Colin Wu)، خبرنگار و روزنامه‌نگار چینی تأکید کرد که نسبت اخراج 30 درصد است. در 20 ژوئن (30 خرداد)، بایبیت بی سر و صدا کارمندان خود را به دلیل رشد ناپایدار اخراج کرد، که از طریق اسناد داخلی فاش شده تأیید شد. تعداد کارمندان بایبیت طی 2 سال از چند صد نفر به بیش از 2000 نفر افزایش یافت.
بن ژو در توئیتر اینگونه نظر خود را بیان کرد:
“تصمیم دشواری امروز گرفته شد، اما روزهای سخت تصمیمات سخت را می‌طلبد. من به تازگی برنامه‌هایی را برای کاهش نیروی کار خود به عنوان بخشی از سازماندهی مجدد کسب‌ و کار اعلام کرده‌ام، در حالی که تلاش‌های خود را برای پایداری در بازار نزولی متمرکز می‌کنیم.”

تبلیغات جام جهانی قطر

بایبیت

ژو در حین اعلام کاهش نیرو در آینده، قصد خود را برای آسان‌تر کردن فرآیند آفبورد تا حد امکان به اشتراک گذاشت. ژو با توجه به نیاز به بازسازی، گفت:
“این مهم است که اطمینان حاصل شود که بایبیت ساختار و منابع مناسبی برای کنترل کُندی بازار دارد و در این خصوص به اندازه کافی زیرک است تا از فرصت‌های پیش رو استفاده کند.”
برای کارمندان آسیب دیده بایبیت، این مورد تصمیم سختی است، اما وو گزارش داد که کارمندان سه ماه حقوق به عنوان غرامت دریافت خواهند کرد.

در 24 نوامبر (3 آذر)، بایبیت یک صندوق حمایتی 100 میلیون دلاری را راه اندازی کرد تا نقدینگی را برای معامله‌گران نهادی پس از سقوط FTX فراهم کند.
این صندوق در اختیار بازارسازان واجد شرایط و مؤسسات تجاری با بازدهی بالا قرار گرفت و با نرخ سود 0 درصد توزیع شد.
حداکثر مبلغ توزیع شده به ازای هر متقاضی 10 میلیون دلار بود، مشروط بر اینکه وجوه برای ترید اسپات و پرپچوال تتر در این صرافی استفاده شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×