» آرشیو اخبار » کاهش موجودی بیت کوین صرافی‌ها به کف سه ساله

کاهش موجودی بیت کوین صرافی‌ها به کف سه ساله

6 تیر 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با وجود این که ارزش کل بازار رمزارزها هنوز زیر یک تریلیون دلار است و رمزارزها در تلاش هستند تا به دوران درخشش خود برگردند، کمی امید، حداقل برای بیت کوین، وجود دارد.

به طور خاص، نمودارها نشان می‌دهند که موجودی بیت‌کوین در صرافی‌های رمزارز به پایین‌ترین میزان در سال‌های گذشته رسیده است که نشان می‌دهد افراد بیشتری این کوین را از صرافی‌ها بیرون می‌کشند و «هولد می‌کنند» و همچنین نشان می‌دهد که برای صعود در آینده آماده می‌شوند.

در واقع، طبق نمودارهای پلتفرم تحلیلی معیارهای مالی و درون زنجیره‌ای گلس نود، این مقدار در پایین‌ترین سطح از سال 2018 قرار دارد و تا 26 ژوئن (5 تیر)، به 2,384,477.040 BTC رسیده است.

تبلیغات جام جهانی قطر
موجودی بیت کوین در صرافی‌ها

 

این به چه معناست؟

معمولاً تغییر در مقدار بیت کوین نگهداری شده در صرافی‌ها منعکس کننده احساسات بازار است. در واقع، همیشه حرکات قیمت بیت کوین در جهت مخالف مقدار ذخیره شده آن در کیف پول صرافی‌های شناخته شده بوده است.

این بدان دلیل است که در صورت وجود تقاضای خرید بیشتر، دارایی‌های موجود در صرافی‌ها کاهش می‌یابند، معنی شرکت‌کنندگان به جای فروش، بیشتر تمایل به خرید دارند. همچنین نشان می‌دهد که اقدام برای هولد کردن شروع شده است و ممکن است بازار برای یک صعود احتمالی در آینده آماده شده باشد. با توجه به این منطق، با ادامه روند کاهش موجودی بیت کوین در صرافی‌ها، می‌توان انتظار افزایش قیمت را داشت.

شایان ذکر است که چند روز قبل اعلام شده بود که در یک هفته دو میلیارد دلار از صرافی‌ها خارج شده است و این بدان معناست که این روند همچنان ادامه دارد.

در همین زمان، کیتی استاکتون، بنیانگذار Fairlead Strategies، معتقد است که ممکن است در آینده نزدیک یک رالی صورت بگیرد، اگرچه به دلیل حرکت نزولی فعلی در سراسر بازار، قابل مشاهده نیست.

 

تحلیل قیمت بیت کوین

در زمان نوشتن این متن، بیت کوین در 21 هزار و 436 دلار معامله می‌شود و نسبت به روز گذشته 0.05 درصد افت کرده، اما نسبت به هفت روز گذشته شاهد رشد 4.61 درصدی بوده است.

طبق داده‌های کوین مارکت کپ، ارزش بازار بیت کوین معادل 407.86 میلیارد دلار است.

مترجم: سوگند عادل فهمیده
منبع: فینبولد

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×