» ارز دیجیتال » گاوهای کاردانو در دوراهی؛ صعود به 0.263 یا سقوط به 0.255 دلار

گاوهای کاردانو در دوراهی؛ صعود به 0.263 یا سقوط به 0.255 دلار

4 دی 1401 3

کاردانو در اوایل صبح به بالاترین سطح یعنی 0.261 دلار صعود کرد، اما پس از مدتی کوتاه به پایین ترین سطح قیمتی در 0.257 دلار کاهش یافت.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، کاردانو روز شنبه را ثابت و بدون تغییری چشمگیر با 0.259 دلار به پایان رساند. این رمزارز در یک جلسه معاملاتی محدود به دنبال افزایش 1.17 درصدی نسبت به روز جمعه بود. قابل ذکر است که کاردانو برای ششمین روز متوالی روز را با قیمتی زیر 0.260 دلار به پایان رساند و برای سومین جلسه متوالی از سقوط به محدوده قرمز اجتناب کرد.

شروع صعودی روز باعث شد که کاردانو در اوایل صبح به بالاترین سطح یعنی 0.261 دلار صعود کند. با این حال، این رمزارز پس از اینکه برای مدتی کوتاه اولین سطح مقاومت اصلی (R1) را در 0.263 دلار تجربه کرد، به پایین ترین سطح و به 0.257 دلار سقوط کرد. با فاصله گرفتن از اولین سطح حمایت اصلی (S1) در 0.255 دلار، کاردانو قبل از کاهش قیمت مجدداً به قیمت 0.260 دلار رسید.

روند افقی و بدون تغییر کاردانو قبل از تعطیلات

هیچ به‌روزرسانی از شرکت اینپوت اوت‌پوت یا همان IOHK برای جهت دهی به کاردانو در روز شنبه وجود نداشت. با توجه به اینکه گزارش هفتگی توسعه هفتگی بعدی IOHK قرار است در 13 ژانویه منتشر شود، سرمایه‌گذاران از معاملات عقب نشینی کردند؛ این امر حجم معاملات کاردانو را کاهش داد.

تبلیغات جام جهانی قطر

تحلیل کاردانو

شایان ذکر است که حجم معاملات کاردانو NFT نیز کاهش یافت. در روز شنبه، حجم معاملات کاردانو به 1,092,954,146 کوین رسید. این حجم نسبت به بالاترین سطح 30 روزه 1,614,033,081 کوین در روز جمعه، کاهش را نشان می دهد.

حجم معاملات

با وجود اینکه هیچ به‌روزرسانی از طرف IOHK وجود نداشت، «چارلز هاسکینسون»، بنیانگذار کاردانو و یکی از بنیانگذاران اصلی اتریوم، روز شنبه یک خبر در حوزه رمزنگاری منتشر کرد. ویتالیک بوترین یکی از بنیانگذاران اتریوم (ETH) در توییتی نوشت: باید به این نکته اشاره کنم که بهتر است در تصمیم گیری عجله نکنید. جستجو و تجسس های بیش از حد عجولانه اجرایی می تواند به نتایج مخربی منجر شود؛ من این را به واسطه تجربه های شخصی دردناکی که داشتم، کسب کردم. گفته می شود که مردم مدیرعامل جدید می خواهند و این آرزو قطعاً باید محترم شمرده شود.

این بنیانگذار اتریوم به جستجو برای یافتن یک مدیر عامل جدید برای مدیریت توییتر اشاره می کرد و هاسکینسون نیز در پاسخ به این توییت آورد: این خنده دار است، من هم همین فکر را کردم.

هاسکینسون در سال ۲۰۱۴ به دلیل اختلاف با دیگر بنیان‌گذاران، اتریوم را ترک کرد و این دو از آن زمان تاکنون رابطه پر فراز و نشیبی داشته اند. برای روز آینده، کمبود به‌روزرسانی IOHK احتمالا یک جلسه محدود دیگر را ایجاد می کند. با این حال، سرمایه‌گذاران باید خبرهای حوزه رمزارز را در خصوص رویدادهایی که می‌ توانند روند را تغییر دهند با دقت زیر نظر داشته باشند.

روند قیمت کاردانو

امروز صبح، کاردانو در سطح 0.259 دلار ثابت بود. شروع محدود روز باعث شد که این رمزارز قبل از کاهش مجدد به بالاترین سطح اولیه 0.260 دلار صعود کند.

روند قیمت

تحلیل تکنیکال کاردانو

کاردانو  باید مانع از سقوط به پایین محور 0.259 دلار شود تا بتواند در گام بعدی اولین سطح مقاومت اصلی (R1) و بالاترین سطح شنبه 0.261 دلار را هدف قرار دهد. حرکت به سمت اوج صبحگاهی 0.260 دلار نشان دهنده یک جلسه صعودی است. با این حال، کاردانو برای یک جلسه بعد از ظهر صعودی به حمایت بازار به صورت گسترده‌تر نیاز دارد.

در صورت یک رالی طولانی مدت و ادامه روند صعودی، گاوها احتمالا به سمت دومین سطح مقاومت اصلی (R2) با قیمت 0.263 دلار و 0.265 دلار حرکت خواهند کرد. در صورت ادامه این حرکت، سومین سطح مقاومت اصلی(R3)  0.267 دلار خواهد بود.

سقوط از نقطه پیوت (Pivot) سطح اول حمایت اصلی (S1) با قیمت 0.257 دلار را وارد بازی می کند. کاردانو باید از فروش و سقوط به زیر 0.255 دلار جلوگیری کند. بنابراین در دومین سطح حمایت اصلی (S2) در 0.255 دلار روند نزولی باید محدود شود. در غیر این صورت سطح حمایت اصلی سوم (S3) 0.251 دلار خواهد بود.

تکنیکال 1

امروز صبح، میانگین های متحرک نمایی و نمودار کندل استیک 4 ساعته که در زیر ارائه شده یک سیگنال نزولی ارائه کردند. کاردانو کمتر از میانگین متحرک نمایی 50 روزه و در حال حاضر 0.2591 دلار است. متحرک نمایی 50 روزه از متحرک نمایی 100 روزه فاصله گرفت و متحرک نمایی 100 روزه نیز از متحرک نمایی 200 روزه کاهش یافت که این امر سیگنال های نزولی را ارائه کرد.

حرکت صعودی و عبور از سطح مقاومت اصلی (R1)  در 0.261 دلار می تواند از رسیدن قیمت کاردانو به سطح مقاومت اصلی دوم و متحرک نمایی 50 روزه در 0.264 دلار پشتیبانی کند. با این حال، سقوط این رمزارز و کاهش از میانگین متحرک نمایی 50 روزه کاردانو را تحت فشار قرار خواهد داد.

تکنیکال 2

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: fxempire

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×