» آرشیو اخبار » ژائو: بایننس یک دفتر داخلی در رومانی راه‌اندازی می‌کند
ژائو

ژائو: بایننس یک دفتر داخلی در رومانی راه‌اندازی می‌کند

31 شهریور 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چانگ‌ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) ملقب به CZ، موسس و مدیر اجرایی صرافی ارزهای دیجیتال بایننس، از افتتاح دفتری در رومانی خبر داد. وی در جریان سفر خود به رومانی با مقامات عالی رتبه این کشور دیدار و بر قصد بایننس برای گسترش فعالیت مستقیم آن در شرق اروپا تاکید کرد.

ژائو

مدیر عامل بایننس در بخارست گفت: این صرافی از پاییز امسال پشتیبانی از زبان رومانیایی را آغاز می‌کند 

چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل این شرکت در جریان سفر خود به بخارست، به عنوان بخشی از تور منطقه‌ای آنها، اعلام کرد که بایننس، پیشروترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان از نظر حجم معاملات، در حال راه اندازی یک دفتر داخلی در رومانی است. این پلتفرم معاملاتی همچنین نسخه رومانیایی خدمات پشتیبانی خود را از ماه اکتبر (مهر) ارائه خواهد کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

این حرکت بخشی از برنامه‌های بایننس برای گسترش بیشتر فعالیت‌های خود در اروپای شرقی است. این صرافی در حال حاضر بخش بزرگی از بازار دارایی‌های رمزارزی را پوشش می‌دهد و ۱۲۰ میلیون مشتری در سراسر جهان از آن برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف استفاده می‌کنند.

ژائو

تحولات بایننس در اروپای شرقی

ژائو در گفتگو با رسانه خبری رومانیایی پرافیت (Profit.ro) توضیح داد: «ما می‌خواهیم با ورود به بازارهای داخلی جهانی شویم.» این کارآفرین کانادایی چینی الاصل تاکید کرد: «به نظر من حوزه اروپای شرقی بسیار مهم است.»

سال گذشته، بایننس فعالیت خود را در همسایگی جنوبی رومانی، بلغارستان، آغاز کرد. این صرافی حضور خود را در دیگر بازارهای اروپای شرقی و کشورهای منطقه شوروی سابق مانند روسیه، اوکراین و قزاقستان نیز گسترش داده است.

ژائو خاطرنشان کرد: «تورم و افزایش قیمت انرژی که در اروپا کاملا مشهود است، توجه را به ارزهای دیجیتال در منطقه معطوف کرده و این یعنی چشم اندازهایی برای رشد وجود دارد.» او معتقد است که بازار رمزارزها در مراحل ابتدایی خود است و انتظار دارد به عنوان مثال پرداخت‌های مبتنی بر ارزهای دیجیتال بزودی اهمیت بیشتری پیدا کنند.

در بخارست، مدیر عامل بایننس با رئیس قوه مجریه رومانی، نخست وزیر نیکولای سیوکا (Nicolae Ciucă)، و وزیر تحولات دیجیتال، سباستین بوردوخا (Sebastian Burduja) دیدار کرد. صنعت در حال توسعه رمزارزها توجه رگولاتورها را به خود جلب کرده است، ولی ژائو می‌گوید که مقررات به طور کامل خطرات را از بین نمی‌برند.

در بحبوحه وخامت شرایط اقتصادی که به دلیل درگیری نظامی بین اوکراین و روسیه تشدید شده، حجم بازار ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافته است. CZ نمی‌داند که این روند نزولی چه زمانی به پایان می‌رسد، اما او بیشتر به افزایش تعداد کاربران این حوزه علاقمند است تا قیمت‌ها.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: news.bitcoin

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×