» ارز دیجیتال » پیشنهاد استقرار یونی‌سواپ در زنجیره BNB
یونی‌سواپ

پیشنهاد استقرار یونی‌سواپ در زنجیره BNB

4 بهمن 1401 5

پیشنهاد "temperature check" برای استقرار پروتکل یونی‌سواپ ورژن3 (Uniswap v3) در زنجیره بایننس از طرف انجمن یونی‌سواپ در انجمن حاکمیتی آن حمایت گسترده‌ای دریافت کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پیشنهاد “temperature check” برای استقرار پروتکل یونی‌سواپ ورژن3 (Uniswap v3) در زنجیره بایننس از طرف انجمن یونی‌سواپ در انجمن حاکمیتی آن حمایت گسترده‌ای دریافت کرد.

80 درصد از رأی دهندگانی که توکن حاکمیت یونی‌سواپ را در اختیار دارند، به استقرار نسخه سوم پروتکل تبادل غیرمتمرکز در بی‌ان‌بی چین (BNB Chain)، رقیب شبکه اتریوم، رأی مثبت داده‌اند.

یونی‌سوآپ

تبلیغات جام جهانی قطر

در پیشنهادی که در 17 ژانویه (27 دی) ارسال شد، ایلیا ماکسیمنکا (Ilia Maksimenka)، مدیر عامل پروتکل مالی غیرمتمرکز پلاسما فایننس (Plasma Finance)، استدلال کرد که چرا پروتکل یونی‌سوآپ وی 3  باید در زنجیره بایننس مستقر شود و نوشت:

“ما معتقدیم که این لحظه مناسب برای استقرار یونی‌سواپ در زنجیره بایننس است، و این اقدام دلایل زیادی دارد که یکی از آنها منقضی شدن مجوز است.”

پس از بحث در انجمن حاکمیت، انجمن یونی‌سواپ یک نظرسنجی «temperature check» انجام داد تا ببیند آیا جامعه با این ایده موافق است یا خیر و در پی آن، 80 درصد از آرا موافق استقرار و 20 درصد باقی مانده رأی منفی دادند.

شرکت نرم افزاری بلاکچین کانسنسیز (ConsenSys) از این حرکت حمایت کرد. به گفته کمرون او‌‌دانل (Cameron O’Donnell)، استراتژیست مدیریت DAO در کانسنسیز، این شرکت علیرغم نگرانی‌های تمرکز، برند پروتکل را مستقل دانست. اودانل توضیح داد:

“صرف نظر از دیدگاه های شخصی، ورود یونی‌سواپ به بازار BSC به کاربران فعلی و آینده یک رسانه امن و تثبیت شده برای تبادل غیرمتمرکز ارائه می‌دهد.”

علاوه بر این، مدیر اجرایی کانسنسیز همچنین گفت که این شرکت معتقد است که برای یونی‌سوآپ مهم است تا به گونه‌ای باشد که همه کاربران در فضای وب 3 خدمات بهتری ارائه دهد.

پس از تصویب پیشنهاد حاکمیتی، تیم پلاسما فایننس تخمین می‌زند که استقرار قراردادهای هوشمند لازم در زنجیره BNB ممکن است حدود پنج تا هفت هفته طول بکشد.

در 22 دسامبر (1 دی)، بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) از نظر تعداد آدرس‌های منحصربه‌فرد از شبکه اتریوم پیشی گرفت. داده‌های اسکن BSC نشان داد که بلاکچین دارای ۲۳۳ میلیون آدرس در مقایسه با ۲۱۷ میلیون آدرس منحصر به فرد در اتریوم است. با این حال، در حالی که این زنجیره ادعا می‌کند که “بزرگترین بلاکچین لایه 1” است. این اعداد با 1 میلیارد آدرس منحصر به فرد شبکه بیت کوین فاصله زیادی دارند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×