» آرشیو اخبار » پرداخت وام کم‌بهره به فرهنگیان
پرداخت وام کم‌بهره به فرهنگیان

پرداخت وام کم‌بهره به فرهنگیان

18 مهر 1401 9

به گزارش گذارنیوز، سعید مقدم‌زاده، مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌ها و خدمات دولت مردمی قابل‌ ارائه به جامعه بزرگ فرهنگیان با محوریت معیشت و رفاه، اظهار کرد: هم‌زمان با آغاز آموزش‌های حضوری و بازگشایی مدارس در راستای برنامه‌های رفاهی و معیشتی وزارت آموزش‌ و پرورش، تفاهم‌نامه اعتباری جهت اعطای تسهیلات کم‌بهره مرابحه به فرهنگیان در سرفصل وام مرابحه منعقد شد.

به نقل از همشهری آنلاین، وی افزود: وجه تمایز تفاهم‌نامه اعتباری جدید با تفاهم‌نامه‌های سال‌های قبل، افزایش ۷ برابری منابع و تسهیلات است که از مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۴ هزار میلیارد تومان در سال ۱۴۰۱ افزایش‌ یافته است.

مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بدون تردید از محل افزایش این منابع، درصد بیشتری از فرهنگیان از تسهیلات بهره‌مند خواهند شد که قابل‌توجه و در نوع خود بی‌نظیر است.

تبلیغات جام جهانی قطر

مقدم‌زاده با اشاره به اولویت‌های اخذ تسهیلات، تأکید کرد: اولویت با فرهنگیانی است که تاکنون از تسهیلات بانک ملی بهره‌مند نشده‌اند و یا فاقد مسکن هستند که تلاش دارند با تسهیلات حمایتی وزارتخانه صاحب مسکن و سرپناه شوند.

وی تصریح کرد: سقف ارائه تسهیلات از مبلغ ۶۰ میلیون تومان در سال ۱۳۹۹ به ۱۰۰ میلیون تومان با سود ۱۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

منبع: تجارت‌نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

تعداد دیدگاهها: 2

  1. هادی کازرونی

    سلام

    به نظر شما با 100 میلیون می شود خانه رهن کنید ؟ چه برسد که با آن خانه هم بخرند .

  2. مهدی حامدی

    سلام.
    با صد میلیون تومن خونه یه خوابه هم نمیتونی بگیری. چونکه اجارش رو اگر بخوای بدی دیگه پول نداری قسط وام رو بدی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×