» آرشیو اخبار » پذیرش یک نوجوان در بیش از ۱۵ دانشگاه معتبر
بورسیه تحصیلی

پذیرش یک نوجوان در بیش از ۱۵ دانشگاه معتبر

5 تیر 1401 2

به گزارش گذارنیوز به نقل از آی‌ای، این نوجوان توانسته در بیش از ۱۵ دانشگاه آمریکایی از جمله دانشگاه‌های معتبر استنفورد، ییل، کارولینای شمالی، ویرجینیا، واندر بیلت، اموری، رایس، جان هاپکینز، دانشگاه الاباما، دانشگاه آبرن، دوک و دانشگاه واشنگتن پذیرفته شود.

وی همچنین بیش از ۲ میلیون دلارپیشنهاد بورسیه دریافت کرده است. این دانشجو که “کوکویی” نام دارد بالاخره تصمیم گرفت در دانشگاه کارولینای شمالی مشغول به تحصیل شود و یک بورسیه تحصیلی را پذیرفت.

این نوجوان امیدوار است که شغلی را در زمینه سیاست و مدیریت سلامت دنبال کند. تصمیمی که تحت تاثیر پاندمی کووید-۱۹ و تلاش‌های او برای کمک به وزارت بهداشت آلاباما برای واکسینه شدن ساکنان منطقه آلاباما اتخاذ شد.

تبلیغات جام جهانی قطر

در آگوست گذشته، “کوکویی” در میان چهار برنده مسابقه ” Ticktack” ویژه آلابامایی‌های بین ۱۳ تا ۲۹ سال شد، که این مسابقه توسط وزارت بهداشت حمایت می‌شد. این مسابقه با هدف تشویق دانش آموزان به واکسینه شدن علیه کووید-۱۹ قبل از شروع سال تحصیلی برگزار شد.

در آن زمان، آلاباما کمترین میزان واکسیناسیون در ایالات متحده را داشت – واقعیتی که کوکویی در ویدئویی که از وی منتشر شده، مورد توجه مخاطبان خود قرار داد.

او در این ویدئو گفت: ” چرا واکسن زدم؟ این تنها راه من است”. وی سپس افزود که مرگ و میر ناشی از کووید نباید “عادی” شود و واکسن ها “ایمن و موثر” هستند.

وی توانست در رقابت‌ با دیگر نوجوان ها موفق به کسب این بورسیه تحصیلی شود.

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×