» ارز دیجیتال » وکیل شرکت ریپل از احتمال سقوط 50 درصدی بازار رمزارز خبر داد

وکیل شرکت ریپل از احتمال سقوط 50 درصدی بازار رمزارز خبر داد

14 آذر 1401 2

صنعت جهانی ارزهای دیجیتال هنوز در تلاش است تا پس از سقوط FTX بهبود یابد اما وکیل ریپل اعلام کرد که ممکن است دردسرهای بیشتری در انتظار بازار رمزارزها باشد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صنعت جهانی ارزهای دیجیتال هنوز در تلاش است تا پس از سقوط اخیر صرافی FTX، که تحت مدیریت «سم بنکمن فرید» (SBF) قرار داشت، بهبود یابد. با این حال، وکیل شرکت ریپل اعلام کرد که ممکن است دردسرهای بیشتری در انتظار بازار ارزهای دیجیتال باشد. کارشناسان صنعت رمزارز، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده و گری گنسلر، رئیس این سازمان را به عدم انجام اقدامات منظم و پیوسته برای محافظت از بازار متهم کرده اند.

وکیل ریپل طرح اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده را زیر سوال می برد

جان دیتون، خلاصه آمیکوس کوریا در دعوی حقوقی ریپل را در توییتر مطرح و در آن اقدامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار را برجسته کرد. او اضافه کرد که گری گنسلر تعداد کارکنان SEC را که فقط به ارزهای دیجیتال اختصاص داده بودند، دو برابر کرد.

با این حال، رئیس این سازمان مقررات خود را در موارد غیر کلاهبرداری مانند ریپل، LBRY، «دراگون چین» (Dragon Chain)، بلاک فای و برخی شرکت های دیگر به اجرا درآورد. وی اظهار داشت که کمیسیون بورس و اوراق بهادار دومین طلبکار بزرگ در ورشکستگی بلاک فای است.

تبلیغات جام جهانی قطر

وکیل شرکت ریپل اشاره کرد که 6 ماه پیش او پیش بینی کرد که رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده یک صرافی بزرگ را برای معامله در اوراق بهادار ثبت نشده هدف قرار داده و از آن شکایت خواهد کرد. در همین حال، زمانی که کمیسیون از صرافی کوین بیس شکایت کرد، این موضوع به حقیقت پیوست.

با این حال، دیتون معتقد بود که این ممکن است دوباره اتفاق بیفتد و در صورت تکرار این اقدام، این تصمیم یک بار دیگر به طور مستقیم باعث سقوط 50 درصدی ارزهای دیجیتال خواهد شد. این به شرکت های فعلی اجازه می دهد تا سهم بیشتری از بازار را به دست آورند.

رمزارز ریپل

وکیل ریپل دستورالعمل‌های تنظیم‌کننده را بیان می‌کند

مشاور عمومی ریپل برخی از اظهارات ارائه شده توسط کمیسیون بورس اوراق بهادار در مورد آزمون هاوی را نقل کرد. او اشاره کرد که کمیسیون گفته است که هاوی یک آزمایش واضح برای تعیین اینکه چه چیزی یک قرارداد سرمایه گذاری است در تاریخ 22/4/21 ارائه داده است. لازم به ذکر است که آزمون هاوی، معیاری است که از سوی دیوان عالی ایالات متحده آمریکا برای تعیین ماهیت یک دارایی یا قرارداد به کار می ‌رود. مطابق با مفاد این آزمون، اگر دارایی یا معامله‌ ای مصداق یک «قرارداد سرمایه‌گذاری» باشد، در زمره «اوراق بهادار» جای می‌ گیرد. اوراق بهادار هم ملزم به رعایت الزامات قانونی دو لایحه مادر هستند: یکی لایحه اوراق بهادار مصوب سال ۱۹۳۳ و دیگری لایحه بورس اوراق بهادار مصوب سال ۱۹۳۴ کنگره ایالات متحده آمریکا.

در همین راستا «جیمز فیلان» یکی از وکلای تیم ریپل، در یک موضوع توییتری قبلی در 30 نوامبر گفت که فقط سه مشکل در پرونده کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده در مقابل ریپل باقی مانده است.

ارز دیجیتال ریپل

این شامل طرح‌ پیشنهادات درباره خلاصه قضاوت و داوری، چالش ‌های کارشناسی و مسائل مربوط به اتمام و تصمیم گیری در مورد «گزارش‌های کارشناسی» و اسناد هینمن است. اسناد هینمن به سخنرانی اشاره دارد که ویلیام هینمن در نشستی که در یاهو فایننس برگزار شد، درباره همه بازارها ایراد کرد. وی در این سخنرانی که در ژوئن 2018 ایراد کرد، اظهار داشت که اتریوم (ETH) محل امنی برای سرمایه گذاری نیست.

فیلان معتقد است که قاضی تورس به این سه موضوع بزرگ به طور جداگانه رسیدگی نخواهد کرد و در عوض در مورد همه چیز با هم تصمیم خواهند گرفت. بنابراین، هنگامی که او در مورد پیشنهادات برای قضاوت اجمالی تصمیم گرفت، یک حکم کتبی بزرگ منتشر خواهد شد. این حکم احتمالاً در تاریخ 31 مارس 2023 یا قبل از آن منتشر خواهد شد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منابع: coingape  و cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×