» آرشیو اخبار » وکیل ریپل: کمک‌های مالی بنکمن به احزاب سیاسی قابل مطالبه است
کمک مالی بنکمن

وکیل ریپل: کمک‌های مالی بنکمن به احزاب سیاسی قابل مطالبه است

6 آذر 1401 1

علاوه بر طلب ممتاز، بنکمن می‌تواند از طریق "ادعای نقل و انتقالات جعلی" کمک‌های مالی اعطاشده به احزاب سیاسی را بازگرداند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، در حالی که کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که سم بنکمن فرید ملقب به اِس‌بی‌اف (SBF)، به دلیل سوء استفاده از وجوه کاربران، احتمالاً با مجازات حبس روبرو می‌شود، اکنون توجه بسیاری از فعالان بازار به سمت کمک‌های سیاسی او معطوف شده است. در هفته اول نوامبر (10 تا 17 آبان) و چند روز قبل از سقوط صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX)، سم بنکمن به خاطر کمک‌های مالی خود در انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ آمریکا خبرساز شد.

در واقع، گزارش‌ها حاکی از آن بود که اِس‌بی‌اف (SBF)، بزرگ‌ترین اهداکننده از صنعت ارزهای دیجیتال و سومین مشارکت‌کننده بزرگ در کل این انتخابات بوده است.

بنکمن

تبلیغات جام جهانی قطر

کمک‌های مالی سیاسی بنکمن قابل بازپس‌گیری است

جان دیتون (John Deaton)، وکیل ریپل (XRP)، قبلاً گفته بود که به زندان رفتن بنکمن، موضوعی است که به مرور زمان مشخص می‌‌شود. او گفت تا زمانی که شواهد کافی پیدا شود، فقط این سوال مطرح است که او چه زمانی به زندان خواهد رفت. دیتون گفته است اف‌تی‌ایکس می‌تواند به کسانی که 90 روز قبل از اعلام ورشکستگی وجوهی از آن را دریافت کرده‌اند، نزدیک شود. این اظهارات می‌تواند به این معنا باشد که تمام ذینفعان سیاسی اِس‌بی‌اف می‌توانند از طریق “مطالبات ممتاز” مورد ادعا قرار بگیرند.

«هر کسی یا هر نهادی که طی 90 روز قبل از اعلام ورشکستگی FTX وجوهی را از آن دریافت کرده باشد، می‌تواند با مطالبات ممتاز مواجه شود. این دعوی می‌تواند شامل مشتریانی نیز باشد که قبل از اعلام ورشکستگی، 5 میلیارد دلار از FTX برداشت کرده‌اند.»

نقل و انتقالات جعلی

جان دیتون پس از بررسی گزارش‌های مربوط به اهدای 70 میلیون دلار کمک مالی توسط بنکمن به سیاستمداران مختلف برای انتخابات نه چندان دور، اظهار داشت که علاوه بر طلب ممتاز، می‌توان از طریق “ادعای نقل و انتقالات جعلی” ذینفعان سیاسی را هدف قرار داد. او در توییت بعدی خود افزود: کمک‌های مالی انجام شده توسط بنکمن می‌تواند به طور بالقوه به عنوان نقل و انتقالات جعلی محسوب و بازگردانده شوند.

گفتنی است که فروپاشی صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX)، بر همه ارزهای دیجیتال تأثیر چشمگیری داشته و در یک محیط بازار نزولی، ضربه بزرگی بر آنها وارد کرد. سرایت این تاثیرات به کل بازار باعث شد که چندین ارز دیجیتال تا پایین‌ترین سطوح تاریخی خود سقوط کنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×