» آرشیو اخبار » وکلای بنکمن هم پشت او را خالی کردند!
وکلای بنکمن

وکلای بنکمن هم پشت او را خالی کردند!

29 آبان 1401 2

شرکت حقوقی پائول وایس به دلیل تضاد منافع از دفاع از سم بنکمن فرید، مدیر عامل صرافی ورشکسته اِف‌تی‌ایکس (FTX)، صرف نظر کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت حقوقی پائول وایس (Paul Weiss) که دفاع از سم بنکمن-فرید (SBF)، مدیر عامل صرافی ورشکسته اِف‌تی‌ایکس (FTX) را برعهده داشت، به دلیل تضاد منافع از دفاع از این کارآفرین صرف نظر کرد. ظاهراً این تصمیم کناره‌گیری زمانی اتخاذ شده است که توییت‌های جنجالی بنکمن در تلاش‌های این شرکت برای سازماندهی مجدد صرافی اختلال ایجاد کرد.

بنکمن

توییت‌های جنجالی، بنکمن را به دردسر انداخت

همانطور که پیش‌تر در خبرها خواندید، بنکمن (ملقب به اس‌بی‌اف) از روز  14 نوامبر (23 آبان)، با انتشار یک رشته توییت جنجالی، توجه گسترده‌ای را در سرتاسر توییتر به خود جلب کرد. در همین حال، این اقدام باعث گمانه‌زنی‌هایی شد مبنی بر اینکه، وی با انتشار این توییت‌های مرموز قصد دارد ربات‌های توییتر را درباره توییت‌های پاک‌شده خود گمراه کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

براین اساس، مارتین فلومنبام (Martin Flumenbaum)، وکیلی از شرکت حقوقی وایس، اعلام کرد که بدون هیچ سوء نیتی، بر این باور هستیم که این “توییت‌های بی وقفه و مخرب” بنکمن تأثیری منفی بر تلاش‌های آنها برای سازماندهی مجدد داشته است:

«ما چند روز پیش و پس از تشکیل پرونده ورشکستگی FTX، به جناب بنکمن اطلاع دادیم که تناقضاتی به وجود آمده است، که ما را از ادامه وکالت او بازمی‌دارد.»

جالب است بدانید که این تصمیم شرکت حقوقی، با صدور حکم زندان الیزابت هومز (Elizabeth Homes) به اتهام کلاهبرداری جنایی مصادف شد.

در حال حاضر، اس‌بی‌اف از جهات مختلف، از جمله تحقیقات جاری مربوط به سوء استفاده از وجوه مشتریان و افشای اسناد مربوط به ورشکستگی، تحت بازجویی قرار دارد.

گفتنی است که علیرغم ارائه ابلاغیه به متهمان، این احتمال وجود دارد که دادگاه درخواست وکیل را رد کرده و دستور ادامه وکالت را صادر کند. هرچند، با توجه به نگرانی‌های رفتاری مطرح شده توسط این شرکت حقوقی، چنین تصمیمی بعید به نظر می‌رسد.

چانگ پنگ ژائو (Changpeng Zhao) مدیر عامل بایننس با صحبت درباره زمانی که بایننس تقریباً آماده بود اف‌تی‌ایکس را از سقوط نجات دهد، گفت:

«وقتی نزد من آمد، می‌دانستم که مستأصل است. با خودم گفتم اگر ما نتوانیم به او کمک کنیم، احتمالاً هیچ کس دیگر هم نخواهد توانست. حتماً قبل از من، این قرارداد از زیر دست چند نفر دیگر هم رد شده است.»

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×