» ارز دیجیتال » وایر 90 درصد محدودیت برداشت را برای کاربران اعمال می‌کند
وایر

وایر 90 درصد محدودیت برداشت را برای کاربران اعمال می‌کند

18 دی 1401 3

تنها چند روز پس از اینکه دو کارمند سابق به احتمال تعطیلی پلتفرم پرداخت کریپتو وایر (Wyre) اشاره کردند، این پلتفرم سیاست برداشت خود را تغییر داد تا کاربران را از نقدینگی تا 90 درصد دارایی‌هایشان محدود کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تنها چند روز پس از اینکه دو کارمند سابق به احتمال تعطیلی پلتفرم پرداخت کریپتو وایر (Wyre) اشاره کردند، این پلتفرم سیاست برداشت خود را تغییر داد تا کاربران را از نقدینگی تا 90 درصد دارایی‌هایشان محدود کند.

در 7 ژانویه 2023 (17دی 1401)، وایر با استناد به “منفعت جامعه” محدودیت برداشت را بر پلتفرم خود اعمال کرد. پس از اصلاح خط مشی، کاربران این شرکت می‌توانند تا 90 درصد از وجوه رمزارزی خود را برداشت کنند، زیرا این شرکت گزینه‌های استراتژیک را برای دور زدن طولانی مدت بازار نزولی بررسی می‌کند.

“ما در حال تغییر سیاست خروج خود هستیم. در حالی که مشتریان همچنان می‌توانند وجوه خود را برداشت کنند. در حال حاضر، ما برداشت را به بیش از 90 درصد از وجوه موجود در هر حساب مشتری، مشروط به محدودیت‌های روزانه فعلی محدود می‌کنیم.”

تبلیغات جام جهانی قطر

وایر

علاوه بر این، شرکت، یانی جیاناروس (Yanni Giannaros)، مدیر ارشد ریسک و افسر انطباق وایر را به عنوان مدیرعامل موقت منصوب کرد. کاربران این شرکت در معرض تغییراتی در محدودیت‌های برداشت روزانه خواهند بود، زیرا این پلتفرم مستلزم استراتژی‌های عملیاتی جدید است.

گزارش‌هایی که حاکی از فروپاشی این شرکت بود، منجر به شکست شراکت آن با کیف پول کریپتو متامسک (MetaMask) شد.

در 5 ژانویه (15 دی)، متامسک حذف وایر را از جمع‌آوری موبایل خود اعلام کرد که به کاربران اجازه می‌داد مستقیماً از کیف پول دیجیتال، ارزهای دیجیتال خریداری کنند.

متامسک گفت: “ما در حال حاضر روی حذف برنامه‌های اضافی کار می‌کنیم و از صبر شما متشکریم.”

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×