» آرشیو اخبار » همه چیز از جنجالی‌ترین جدایی قرن/ عکس
پیکه و شکیرا و فرزندان

همه چیز از جنجالی‌ترین جدایی قرن/ عکس

29 دی 1401 3

جدایی جنجالی شکیرا و جرارد پیکه پس از گذشت چند ماه هنوز تیتر اصلی بسیاری از رسانه‌ها است.

به گزارش “گذارنیوز“، شاید کمتر کسی تصور می‌کرد که زوج جذاب شکیرا و پیکه پس از چندین سال زندگی مشترک تصمیم به جدایی بگیرند.

این جدایی توافقی و بدون سروصدا هم نبود و این دو نفر به پرهیاهوترین شکل ممکن از یکدیگر جدا شدند و تبعات این اتفاق هنوز هم ادامه دارد و هر دو طرف خط و نشان‌هایی برای یکدیگر می‎‌کشند.

این خواننده کلمبیایی هفته گذشته آهنگی را منتشر کرد که درباره رابطه‌اش با پیکه بود و سعی کرد در این آهنگ به این بازیکن طعنه بزند. او مدعی شده بود که این ستاره سابق بارسا در واقع با خیانت به او ساعت رولکس را با کاسیو و ماشین فراری را با تویینگو عوض کرده است. این آهنگ رکورد بازدید از آهنگ‌های لاتین در 24 ساعت در یوتیوب را با 64.5 میلیون بازدید شکست.

تبلیغات جام جهانی قطر

اما سوال اینجاست که رابطه گرم و جذاب پیکه و شکیرا دقیقا از کجا شروع شد و چطور به این نقطه رسید؟

2011- آغاز رابطه شکیرا و پیکه
این دو نفر اولین بار یکدیگر را در صحنه ضبط ویدیوی شکیرا برای جام جهانی 2010 دیده بودند و یک سال بعد با هم نامزد کردند. این دو نفر در اسپانیا زندگی می‌کردند و دو پسر به نام‌های میلان متولد 2013 و ساشا متولد 2015 داشتند.

فوریه 2020 – حضور شکیرا در کنار جنیفر لوپز در سوپر باول
شکیرا در یکی از بزرگترین اتفاقات زندگی حرفه‌ای خودش در کنار جنیفر لوپز به ورزشگاه هارد راک در میامی رفت تا بین دو نیمه دیدار مهم سوپر باول اجرا داشته باشد. هرچند، پیکه به دلیل بازی بارسلونا با لوانته در همان شب در این ورزشگاه حضور نداشت اما گفته بود که منتظر اجرایی خارق العاده از همسرش است. با توجه به این که ویروس کرونا یک ماه بعد جهان را دربرگرفت، این همچنان آخرین اجرای زنده مهم شکیرا بود.

شکیرا زمانی که به خانه برگشت و با شیشه مربای خالی که پیکه و پسرانش دوست نداشتند روبرو شد به اتفاقات شک کرد.
شکیرا زمانی که به خانه برگشت و با شیشه مربای خالی که پیکه و پسرانش دوست نداشتند روبرو شد به اتفاقات شک کرد.

ژوئن 2022 – اولین اشاره شکیرا به جدایی به صورت علنی
شکیرا در گفتگو با اله توضیح داد که در حال کار روی انتشار آلبوم جدیدی است و این کار را در حالی پیش برده که یکی از تاریک‌ترین و دشوارترین روزها و ساعات عمرش را پشت سر گذاشته است.
او در پاسخ به سوالی درباره جدایی از پیکه گفت:«من ترجیح می‌دهم ساکت بمانم و این روند را طی کنم. صحبت در این باره دشوار است، خصوصا چون من هنوز درگیر آن هستم، در مرکز توجه قرار دارم و جدایی ما یک جدایی معمولی نیست. بنابراین این اتفاق نه فقط برای من، بلکه برای فرزندانم هم دشوار است. این شرایط واقعا سخت است.
بسیاری از خبرنگاران پاپاراتزی جلوی در خانه من چادر زده‌اند و 24 ساعت و هفت روز هفته آنجا هستند. هیچ جایی نیست که بتوانم با فرزندانم پنهان شوم، جز خانه خودم. ما نمی‌توانیم مثل یک خانواده عادی در پارک قدم بزنیم یا بستنی بخوریم. این بسیار دشوار است. من سعی دارم شرایط را برای آنها بهبود ببخشم. می‌خواهم از آنها محافظت کنم چون این ماموریت اولم در زندگی است. اما آنها چیزهایی در مدرسه از دوستان‌شان می‌شنوند یا خبرهایی را می‌بینند و این روی آنها اثر می‌گذارد.»

نوامبر 2022 – خداحافظی پیکه از فوتبال
پیکه پس از قهرمانی در جام جهانی و یورو 2012 با اسپانیا و همچنین فتح لیگ قهرمانان با منچستریونایتد و بارسلونا تصمیم گرفت در نوامبر 2022 از دنیای فوتبال خداحافظی کند.
او در گفتگو با هواداران حاضر در ورزشگاه در دیدار برابر آلمریا گفت:«من اینجا به دنیا آمدم و اینجا از دنیا خواهم رفت. وقتی بزرگتر شوید، متوجه می‌شوید که گاهی دوست داشتن به این معناست که اجازه بدهی برود. من اطمینان دارم که بار دیگر در آینده اینجا خواهم بود. عاشق بارسا هستم و به همین دلیل لحظه درست را برای رفتن انتخاب کردم. این یک خداحافظی نیست.»

بسیاری معتقد هستند که اظهارات پیکه در مراسم خداحافظی‌اش طعنه به ارتباطش با شکیرا بود
بسیاری معتقد هستند که اظهارات پیکه در مراسم خداحافظی‌اش طعنه به ارتباطش با شکیرا بود

9 ژانویه 2023 – تبلیغ برای آهنگ جنجالی شکیرا
اولین گمانه‌زنی درباره این که شکیرا قصد انجام کاری را دارد هفته گذشته زمانی مطرح شد که هواپیماهای تبلیغاتی بر فرار میامی و ماردل پلاتا در آرژانتین به پرواز درآمدند و تاریخ 11 ژانویه برای انتشار آهنگ این خواننده را با عبارت «گرگ ماده‌ای مثل من برای مردهایی مثل تو نیست» را به نمایش درآوردند.

11 ژانویه 2023 – انتشار آهنگ شکیرا و شکستن رکورد یوتیوب
شکیرا آهنگی جنجالی را منتشر کرد که در آن به تندی از پیکه انتقاد کرده بود. او در بخشی از این آهنگ خطاب به پیکه گفت:«خیلی حرف درباره قهرمان بودن تو مطرح شده بود اما وقتی به تو نیاز داشتم، بدترین نسخه‌ات را به نمایش گذاشتی». او همچنین در بخش دیگری از این آهنگ خوانده بود:«من خیلی از تو سرتر بودم، به همین دلیل با یک نفر در سطح خودت هستی.»
این آهنگ بلافاصله توجه بسیاری را به خود جلب کرد و رکورد 63.5 میلیون بازدید در 24 ساعت در یوتیوب را به نام خودش ثبت کرد تا به پربازدیدترین ویدیوی لاتین تماشا شده در تاریخ این شبکه اجتماعی تبدیل شده باشد.

14 ژانویه 2023 – پاسخ پیکه
پیکه پس از بازنشستگی تصمیم گرفته بود تمام وقتش را برای کینگز لیگ سپری کند، تورنمنتی با حضور هفت تیم که پیش از این بارها درباره آن صحبت کرده بود.
پیکه در مصاحبه زنده‌ اینترنتی در روز 14 ژانویه تصمیم گرفت اعلام کند که شرکت کاسیو ساعت‌هایی را به آنها اهدا کرده است تا به نوعی به آهگن شکیرا واکنش نشان داده باشد.
او همچنین کمی بعد در حالی که سوار بر ماشین تویینگو بود به محل کارش رفت تا بار دیگر به بخشی دیگر از آهنگ همسر سابقش اشاره کرده باشد.
اما به نظر نمی‌رسد که این پایان ماجرا باشد. جنجال این دو نفر همچنان ادامه خواهد داشت و قرار است به زودی آلبوم جدید شکیرا هم منتشر شود که مطمئنا پر از آهنگ‌هایی است که هدف‎‌شان گرفتن انتقام خیانتی است که این بازیکن سابق بارسا به او کرده و حالا ظاهرا باید تاوان آن را پس بدهد.

منبع: ورزش سه

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×