» آرشیو اخبار » هشدار به سرمایه‌گذاران یونی سوآپ؛ محتاط باشید!
یونی سوآپ

هشدار به سرمایه‌گذاران یونی سوآپ؛ محتاط باشید!

5 دی 1401 6

شاخص‌های بازار حاکی از آن هستند که سرمایه گذاران یونی سوآپ باید پیش از هرگونه اقدام احتیاط کنند، زیرا ممکن است اوضاع در روزهای آینده بدتر شده و قیمت کاهش یابد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طی چند روز گذشته، پرایس اکشن تمام ارزهای رمزپایه در بازار کریپتو با علاقه سرمایه گذاران مطابقت نداشته است. اکثر رمزارزها در این مدت موفق به ثبت روندی افزایشی نشده‌اند و یونی سوآپ (UNI) نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

پلتفرم تحلیلی لونار کراش (lunarcrush) اعلام کرده است که علیرغم عملکرد ضعیف، یونی سوآپ (UNI) همچنان یک موضوع داغ در فضای رمزارزها می‌باشد، زیرا سلطه اجتماعی آن در این هفته افزایش یافته است. این وضعیت می‌تواند منعکس کننده محبوبیت بالای این ارز باشد.

توییت یونی

تبلیغات جام جهانی قطر

زمستان طولانی کریپتو و وضعیت یونی سوآپ

در زمان نگارش این مطلب، قیمت یونی سوآپ (UNI) بیش از 3 درصد طی یک هفته گذشته کاهش یافته و با ارزش بازاری در حدود 3.92 میلیارد دلار ، با قیمت 5.15 دلار معامله می‌شود. اگرچه همانطور که قبلاً اشاره شد، یونی سوآپ (UNI) همچنان محبوبیت خود را حفظ کرده است، اما شاخص‌های بازار حاکی از آن هستند که سرمایه گذاران باید پیش از هرگونه اقدام، جوانب احتیاط را در نظر بگیرند؛ زیرا ممکن است اوضاع در روزهای آینده بدتر شود.

شاخص مقاومت نسبی (RSI) در نمودار روزانه یونی سوآپ کاهشی ملموس را به ثبت رسانده و بسیار پایین‌تر از خط میانی قرار گرفته است، که معمولاً به عنوان یک سیگنال نزولی تلقی می‌شود. علاوه بر این، اندیکاتور حجم تعادلی (OBV) یونی سوآپ نیز همین مسیر را دنبال کرد و شانس ادامه کاهش قیمت را افزایش داد.

در همین حال، نوار میانگین متحرک نمایی (EMA) نیز نزولی به نظر می رسد که به واسطه داده‌های باندهای بولینگر بیشتر شده و نشان می‌دهد قیمت یونی سوآپ (UNI) در حال ورود به یک منطقه پر نوسان است.

نمودار یونی سوآپ
نمودار روزانه UNI؛ منبع: TradingView

آیا معیارها حمایت کننده هستند؟

علیرغم عملکرد ضعیف، UNI موفق شده است محبوبیت خود را در میان نهنگ‌ها نیز حفظ کند، به طوری که روز 23 دسامبر (2 دی)، این بستر به یکی از پرکاربردترین قراردادهای هوشمند در بین 500 نهنگ برتر اتریوم تبدیل شد.

با این وجود، تعدادی از معیارهای آن‌چین از افزایش قیمت حمایت نمی‌کنند. این موضوع می تواند برای سرمایه گذاران نگران کننده باشد. به عنوان مثال، فعالیت توسعه در شبکه UNI کاهش یافته است که به طور کلی یک سیگنال منفی محسوب می‌شود.

رشد شبکه یونی سوآپ نیز همزمان با کاهش جزئی نرخ تامین مالی بایننس در هفته گذشته کاهش یافته است که نشان می‌دهد احتمال کاهش بیشتر قیمت وجود دارد. با این وجود، نباید فراموش کرد که نسبت ارزش بازار به ارزش واقعی (MVRV) این ارز تاحدودی افزایش یافته و سرمایه گذاران را اندکی امیدوار کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: ambcrypto

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 1.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×