» آرشیو اخبار » افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری
سفر

افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری

11 مهر 1401 3

 مدیرکل فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری خبر داد

به گزارش گذارنیوز؛  مدیرکل فرهنگی صندوق بازنشستگی کشوری از افزایش کمک هزینه سفرهای زیارتی و سیاحتی بازنشستگان کشوری خبر داد.

محمود مرتضایی فرد با اشاره به درخواست بازنشستگان مبنی بر افزایش کمک هزینه و تخصیص وام به سفرهای بازنشستگی، گفت: برای رفاه حال و ایجاد انگیزه در میان بازنشستگان عزیز، کمک هزینه سفر بازنشستگان کشوری برای سایر مقاصد به جز مشهد مقدس از ۵۰۰ هزار به ۷۰۰ هزار تومان برای هر شماره دفتر کل افزایش یافت.

وی افزود: بازنشستگان متقاضی سفر از استان‌های غیر همجوار به مقصد مشهد مقدس (به جز ۵ استان مبدأ خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سمنان و گلستان) می‌توانند به ازای هر نفر و تا سقف دو نفر از کمک هزینه یک میلیون تومانی صندوق بهره مند شوند.

تبلیغات جام جهانی قطر

مرتضایی فرد با اشاره به اینکه از ۱۵ مرداد تا پایان شهریور امسال بیش از ۷۱۶ نفر بازنشسته و همراه تورهای این صندوق را رزرو کرده اند، گفت: در این مدت، ۴۷۲ بازنشسته و همراه از تورها استفاده کرده و مابقی در حال استفاده از آنها هستند.

به گفته مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، تورهای تعریف این صندوق در دوره زمانی مورد بررسی، آبدرمانی محلات، کیش، مشهد، گیلان و سرعین بوده است.

پیش از این نیز اداره کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات اعتباری ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش، به صورت قرض الحسنه خبر داده بود.

این تسهیلات بانکی به مبلغ ۴ میلیون تومان با دوره بازپرداخت یک ساله و نرخ کارمزد ۴ درصد به متقاضیان ارائه می‌شود و بازپرداخت آن یک ماه پس از پرداخت، از حقوق فرد بازنشسته کسر خواهد شد.

منبع: تجارت نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×