» ارز دیجیتال » نظر مثبت سناتور آمریکایی در خصوص بیت کوین
بیت

نظر مثبت سناتور آمریکایی در خصوص بیت کوین

13 آذر 1401 4

سناتور ایالات متحده، تد کروز (Ted Cruz)، می‌خواهد ایالت تگزاس آمریکا را به واحه‌ای برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال تبدیل کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سناتور ایالات متحده، تد کروز (Ted Cruz)، می‌خواهد ایالت تگزاس آمریکا را به واحه‌ای برای بیت کوین و ارزهای دیجیتال تبدیل کند. این سیاستمدار که در اواخر نوامبر (اوایل آذر) در اجلاس بلاکچین 2022 تگزاس صحبت می‌کرد، بیان نمود که چگونه صنعت کریپتو می‌تواند برای تامین انرژی و توسعه فناوری ایالات متحده استراتژیک باشد.

کروز استدلال کرد که استخراج بیت کوین می تواند برای کسب درآمد از انرژی حاصل از استخراج نفت و گاز به جای سوزاندن آن استفاده شود. وی همچنین تاکید کرد که چگونه می‌توان از فعالیت استخراج به عنوان جایگزین ذخیره و تامین انرژی استفاده کرد:

“زیبایی استخراج بیت کوین زمانی است که شما سرمایه‌گذاری قابل توجهی داشته باشید، همانطور که ما در تگزاس استخراج بیت کوین انجام می‌دهیم، زمانی که یک رویداد آب و هوایی شدید و یا گرمای شدید داشته باشیم، که این امر در ایالت تگزاس مکرر است، می‌توان استخراج بیت کوین را در کسری از ثانیه قطع کرد. همچنین در دسترس قرار دادن آن برق برای گرم کردن یا خنک کردن خانه‌های مردم و یا برای فعال نگه‌داشتن مشاغل می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. این مورد یک مخزن عظیم از ظرفیت مازاد است که من فکر می‌کنم می‌تواند بسیار مفید باشد.”

تبلیغات جام جهانی قطر

سناتور تاکید کرد که تگزاس انرژی فراوان و نسبتاً کم هزینه را با هم ترکیب و از شرکت‌های آزاد استقبال می‌کند، که تگزاس را به ایالتی جذاب برای توسعه صنعت کریپتو در ایالات متحده تبدیل می‌کند. کروز همچنین دلیل اینکه چرا خود را یکی از طرفداران مشتاق بیت کوین توصیف می‌کند، بیان نمود:

“من بیت کوین را دوست دارم زیرا دولت نمی‌تواند آن را کنترل کند.”
این قانون‌گذار جمهوری‌خواه به خرید هفتگی بیت‌کوین، تنها رمزارز موجود در کارنامه خود اعتراف کرد. وی همچنین خاطرنشان کرد:

“من فکر می‌کنم که بیت کوین به معنای سرمایه گذاری است. به معنای فرصت است. به معنای رفاه است. به معنای استقلال مالی است. همچنین فکر می‌کنم افزایش استخراج بیت کوین در تگزاس یک مزیت مثبت عظیم برای انعطاف پذیری شبکه دارد.”

بیت
تگزاس یکی از قطب‌های استخراج رمزارز در ایالات متحده است که به سرعت در حال رشد است. در ماه آگوست (مرداد)، دفتر کنترل آن موضع دولت را در حمایت از رمزارز فاش کرد و قصد داشت در یک خبرنامه میزبان ماینرها و اپراتورهای بلندمدت باشد.

این یادداشت مالی با روشن کردن تصور غلط کلی در مورد مصرف انرژی بیت کوین تاکید می‌کند که برخلاف تاسیسات تولیدی یا کارخانه‌های شیمیایی صنعتی که می‌توان انتظار داشت برای دهه‌ها وجود داشته باشند، تأسیسات استخراج ارزهای دیجیتال تقاضای برق زیادی را در شبکه ایجاد نمی‌کنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×