» آرشیو اخبار » رابین هود نسخه بتای کیف پول Web3 خود را منتشر کرد
رابین هود

رابین هود نسخه بتای کیف پول Web3 خود را منتشر کرد

5 مهر 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پلتفرم معاملاتی بدون کارمزد رابین هود (Robinhood)، لیست شده با نماد HOOD در بورس نزدک، روز سه شنبه گفت که نسخه بتای کیف پول Web3 خود را منتشر خواهد کرد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا دارایی های خود را در این کیف پول غیر امانی مبادله کنند.

رابین هود

کیف پولِ مبتنی بر شبکه پالی‌گانِ (Polygon) رابین هود، درهای خود را به روی ۱۰،۰۰۰ کاربر اولی که برای دوره آزمایشی در ماه می (اردیبهشت)، پیش از انتشار عمومی ثبت نام کرده بودند، باز می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

یوهان کربرات (Johann Kerbrat)، مدیر دفتر فناوری این شرکت به کوین‌دِسک (CoinDesk) گفت که این کیف پول به کاربران اجازه می‌دهد تا بیش از ۲۰ رمزارزی که توسط صرافی غیرمتمرکز (DEX) 0x پشتیبانی می‌شوند را بدون کارمزد معامله کنند. این کیف پول همچنین به کاربران این امکان را می‌دهد که به برنامه‌های غیرمتمرکز (dapps) متصل شوند و از دارایی‌های موجود سود کسب کنند.

رابین هود در سال گذشته به طور پیوسته در تقویت محصولات رمزارزی خود پیشرفت کرده و از رویکرد اصلی محافظه‌کارانه خود دور شده است. این شرکت در ماه می، یک ماه پس از انتشار اولین کیف پول رمزارزی خود برای دو میلیون کاربر، لیست انتظاری را برای نسخه بتای این کیف پول Web3 باز کرد.

رابین هود

رابین هود در هفته گذشته و پیش از انتشار نسخه بتای این کیف پول، استیبل کوین USDC را برای معامله‌گران لیست کرد. کربرات گفت که یکی از دلایل لیست کردن این استیبل کوین، همزمان شدن معاملات آن با انتشار کیف پول Web3 بوده است. آنها قصد داشتند با ارائه توکنی که معاملاتی آسان‌ و بدون ترس از نوسانات را داشته باشد، به کاربران جدید کمک کنند.

 

ترجمه: امیر ملک پور

منبع: coindesk

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×