» آرشیو اخبار » 46 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجتال در آمریکا ناراضی هستند
46 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجتال در آمریکا ناراضی هستند

46 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجتال در آمریکا ناراضی هستند

7 شهریور 1401 6

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، تنها 15 درصد از سرمایه گذاران آمریکایی ارز دیجتال گفته‌اند که سرمایه گذاری آنها در حد انتظار بوده است.

نظرسنجی اخیر انجام شده توسط مرکز تحقیقاتی پیو (Pew Research Center) تخمین زده است که 46 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجتال در آمریکا فکر می‌کنند ورود آنها به بازار در حد انتظار نبوده است. تنها 15 درصد اعتراف کردند که سرمایه‌گذاری‌هایشان از آنچه در ابتدا تصور می‌شد موفق‌تر بوده است.

این مطالعه همچنین نشان داد که سهم سرمایه‌گذاران رمزارز در ایالات متحده در مقایسه با سپتامبر (شهریور) سال گذشته نسبتاً یکسان باقی مانده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

با وجود اینکه بیت کوین در ماه نوامبر (آبان) به بالاترین قیمت تاریخ خود رسید و ماه‌های بعد بازار نزولی مستمری را به دنبال داشت، تغییرات قابل توجهی رخ نداده است.

سرمایه گذاران آمریکایی انتظار بیشتری از ارز دیجتال داشتند

تحقیقات انجام شده در اواسط جولای (تیر) نشان می‌دهد که تقریباً 50 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجتال در آمریکا فکر نمی‌کردند سرمایه گذاری آنها در شرایط کنونی باشد. 31 درصد گفته‌اند که انتظار این نتیجه را داشتند، در حالی که تنها 15 درصد اعلام کردند که سرمایه گذاری آنها بهتر از پیش بینی‌شان بوده است.

علی‌رغم رویدادهای مهم در این حوزه مانند رسیدن بیت کوین به بالاترین رقم تاریخی خود یعنی 70000 دلار در نوامبر و ادامه بازار نزولی، درصد سرمایه گذاران ارز دیجتال ایالات متحده از ماه سپتامبر تغییر چشمگیری نداشته است.

تقریباً 16 درصد از آمریکایی‌هایی که بخشی از ثروت خود را در این حوزه متمرکز می‌کردند اظهار داشتند که دلیل اصلی آنها این بود که به دنبال گزینه‌های سرمایه‌گذاری جایگزین بودند. 75 درصد معتقدند که معامله در حوزه رمزارز راه خوبی برای کسب درآمد است، در حالی که 54 درصد معتقدند که سرمایه‌گذاری در بیت کوین و آلت کوین‌ها راحت تر از سایر محصولات است.

میانگین مشخصات سرمایه گذاران ارز دیجتال در ایالات متحده نیز تغییر چندانی نکرده است. 42 درصد از مردان 18 تا 29 ساله بودجه خود را به ارزهای دیجیتال اختصاص داده‌اند. در مقابل تنها 9 درصد از زنان وارد بازار شده اند. اقلیت‌ها از جمله اسپانیایی‌ها، سیاه‌پوستان و آسیایی‌ها در حوزه دارایی های دیجیتال فعال‌تر هستند.

آگاهی در مورد ارزهای دیجیتال در سطح بسیار بالایی قرار دارد. تقریباً 90٪ از شرکت کنندگان در این نظرسنجی حداقل کمی در مورد این بخش شنیده اند و این در حالی است که 26٪ گفتند که اطلاعات بیشتری در مورد این موضوع دارند.

نسل هزاره ایالات متحده و جذب آنها به حوزه رمزارزها

وقتی صحبت از نسل هزاره می‌کنیم صحبت از افراد جوانی است که بخشی از سرمایه خود را در ارز دیجتال سرمایه گذاری می‌کنند. نظرسنجی دیگری که توسط آلتو انجام شد نشان داد که 40 درصد از آمریکایی‌هایی که بین سال‌های 1981 تا 1996 متولد شده‌اند مالک دارایی‌های دیجیتال هستند.

علاوه بر این اکثر کسانی که در دسته‌ی سرمایه گذاران این حوزه نیستند اذعان داشتند که گزینه ورود به بازار رمزارزها در آینده نزدیک را در نظر گرفته اند.

اریک ساتز (Eric Satz – بنیانگذار و مدیر عامل موسسه آلتو) توضیح داد که وضعیت اقتصاد کلان فعلی ممکن است برخی از کسانی که مایل به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال هستند را منصرف کند. با این حال زمانی که اقتصاد جهانی شروع به بهبود کند، ممکن است همه چیز تغییر کند:

46 درصد از سرمایه گذاران ارز دیجتال در آمریکا ناراضی هستند

«در دنیای پرهزینه امروز و افزایش هزینه‌های زندگی و بدهی‌های دانشجویی باعث شده نسل جوان سرمایه‌گذاری برای آینده را دشوار ‌بداند زیرا در حال تقلا برای تأمین هزینه‌های حال هستند.»

جالب اینجاست که سهم قشر جوان آمریکایی که سبد سهام خود را با دارایی‌های دیجیتال متنوع پر کرده‌اند بیشتر از کسانی است که در صندوق‌های سرمایه‌گذاری مشترک سرمایه‌گذاری می‌کنند

مترجم : آرمان علیزاده

منبع : CryptoPotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×