» آرشیو اخبار » مواردی که دارندگان “کارت سوخت” باید بدانند
بنزین

مواردی که دارندگان “کارت سوخت” باید بدانند

20 اسفند 1401 10

شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در اطلاعیه‌ای، رعایت مواردی را برای همه دارندگان کارت هوشمند سوخت همزمان با نزدیک شدن ایام نوروز و ضرورت توزیع مطلوب سوخت‌رسانی، الزامی عنوان کرد.

به گزارش گذارنیوز، اطلاعیه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران بدین شرح است: در هنگام سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه سوخت از کارت سوخت شخصی خود استفاده کنید. کارت‌های هوشمند سوخت موجود در جایگاه‌های عرضه سوخت صرفاً برای سوختگیری موارد اضطراری در نظر گرفته شده است.

همچنین از هموطنان تقاضا می‌شود در حفظ و نگهداری کارت هوشمند سوخت خود دقت کنند. در صورت جاماندن کارت سوخت در جایگاه برای اطلاع از وضعیت کارت به نشانی اینترنتی https://scs.niopdc.ir مراجعه یا با سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس حاصل فرمایند.

کارت‌های سوخت جامانده در جایگاه‌ها تا سه ماه نگهداری و در صورت مراجعه مالک با مدارک کارت خودرو و کد ملی قابل تحویل است. متقاضیان درخواست کارت هوشمند سوخت نوشماره و المثنی برای پیگیری از وضعیت درخواست کارت سوخت خود به درگاه post.ir مراجعه کنند و یا سامانه یکپارچه ارتباط با مشتریان ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند.

تبلیغات جام جهانی قطر

برای جلوگیری از سوء استفاده احتمالی کارت هوشمند سوخت، نسبت به رمزگذاری روی کارت سوخت اقدام و در صورت فراموشی رمز کارت سوخت شخصی برای رمزگشایی به نواحی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در استان محل سکونت و در مسافرت‌ها به اولین ناحیه استان مقصد مراجعه کنید.

برای جلوگیری از سوء استفاده‌های احتمالی، از در اختیار گذاردن رمز کارت سوخت خود به دیگران جداً خودداری و از در اختیار گذاشتن کارت سوخت شخصی خود به دیگران جدا خودداری کنید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×