» آرشیو اخبار » مصالح ساختمانی ایرانی به اروپا می روند!
مصالح ساختمانی ایرانی به اروپا می روند!

مصالح ساختمانی ایرانی به اروپا می روند!

21 مهر 1401 6

یک کارشناس بازار مسکن خبر داد که مصالح ساختمانی ایرانی تحت برند یک شرکت در کشور ترکیه به اروپا قاچاق می‌شوند.

به گزارش گذارنیوز، کارشناس بازار مسکن با اشاره به صادرات محصولات ایرانی به اروپا با برند یک شرکت ترکیه‌ای گفت: یکی از اهداف تولیدکنندگان برای مشارکت در نهضت ملی مسکن، ارائه قیمت رقابتی و کمتر برای پیشبرد طرح مسکن‌سازی دولت است.

به گزارش تسنیم، علیرضا جنتی در جمع خبرنگاران با اشاره مذاکره تولیدکنندگان با وزارت راه و شهرسازی برای تامین تجهیزات و مصالح مورد نیاز پروژه‌های نهضت ملی مسکن خبر داد و اظهار کرد: جلسات مختلفی در این رابطه برگزار شده و مسئولان مربوطه بازدیدهایی داشته‌اند، به‌زودی به یک جمع‌بندی خوب خواهیم رسید.

وی با اشاره به اهمیت ورود فناوری‌های نوین به صنعت، تولید مصالح ساختمانی و تجهیزات افزود: یکی از اهداف تولیدکنندگان برای مشارکت در نهضت ملی مسکن، ارائه قیمت رقابتی و کمتر برای پیشبرد طرح مسکن‌سازی دولت است.

تبلیغات جام جهانی قطر

وی همچنین با اشاره به این‌که ۲۰ سال قبل ۹۷ درصد مواد اولیه موردنیاز تولید لوله ساختمانی از خارج تامین می‌شد، تصریح کرد: امروز ۹۷ درصد از مواد اولیه در داخل تامین می‌‌شود.

فعال حوزه ساختمان در خصوص بازار مسکن گفت: خوشبختانه هیچ افتی در پروژه‌های دولتی نداشته‌ایم، اما چرخه تولیدکنندگان ساختمان افت کرده که آنهم طبیعی است.

وی از صادرات محصولات ایرانی توسط یک شرکت ترکیه‌ای با برند این کشور به چند کشور اروپایی خبر داد.

منبع: تجارت‌نیوز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×