» آرشیو اخبار » مدیر عامل بایننس: بازار نزولی بیت کوین به نفع رمزارزها است
مدیر عامل بایننس

مدیر عامل بایننس: بازار نزولی بیت کوین به نفع رمزارزها است

2 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، چانگ پنگ ژائو (Changpeng  Zhao) معروف به CZ در کنفرانس Mainnet خطاب به جمعیت گفت: «از زمستان جان سالم به در ببرید». به عقیده چانگ پنگ ژائو، مدیر عامل بایننس، بازار نزولی رمزارزها در بلند مدت به نفع آنها خواهد بود.

مدیر عامل بایننس (Binance): بازار نزولی بیت کوین در طولانی مدت به نفع صنعت رمزارزها است

مدیر عامل بایننس

چانگ پنگ ژئو روز چهارشنبه در قالب یک ارتباط ویدئویی از راه دور در کنفرانس Mainnet با رایان سلیکس (Ryan Selkis) مدیر عامل موسسه تحقیقاتی مساری (Messari) گفتگو کرد. او در این مصاحبه گفت: «چرخه چهار ساله برای بازار رمزارز کاملاً طبیعی است، و در دراز مدت، یک بازارِ نزولی، بسیار بهتر از یک بازار ظاهراً بی‌پایانِ صعودی است».

تبلیغات جام جهانی قطر

مدیر عامل بایننس گفت: «اصلاحات قیمتی در اصل مفید هستند» و افزود که سرمایه گذاران نباید به قیمت‌های توکن به عنوان نشانه‌ای از عملکرد بازار رمزارزها نگاه کنند.

او در عوض به سرمایه‌گذاران پیشنهاد کرده که در وهله اول به تعداد کاربرانی که یک رمزارز را می‌خرند و استفاده می‌کنند توجه داشته باشند؛ در کنار این، باید به تعداد بلاکچین‌های مختلف و پروژه‌های Web3 نیز توجه کنند.

او با تکرار مواضع رایج در مورد صنعت رمزارزها، اعلام کرد که این صنعت هنوز در اول راه است و جای زیادی برای رشد دارد. مدیر عامل بایننس گفت: «این صنعت تازه در آغاز راه است و هنوز هیچ نشانه‌ایی از اشباع این بازار مشاهده نمی‌شود».

مدیر عامل بایننس

مدیر اجرایی صرافی بایننس اظهار داشت که صنعت رمزارز در وضعیت سالمی قرار دارد و با اشاره به زمستانی که بازار در حال حاضر در آن به سر می‌‎برد، از مخاطبان خود خواست که سعی کنند زمستان را به سلامت پشت سر بگذارند.

مدیر عامل بایننس بسیار خوش‌بین است، زیرا او به چیزی فراتر از این بازار نزولی می‌اندیشد. به عقیده او وقتی نوبت به مقررات می‌رسد، برخی از نهادهای نظارتی خصوصاً در ایالات متحده، سعی می‌کنند رمزارزها را در چهارچوب‌های مالی موجود مانند دوگانه اوراق بهادار یا کالا بگنجانند.

CZ در این باره گفت: «در واقع ما شاهد پیشرفت‌های زیادی در جهات مثبت در چهارچوب‌های نظارتی بوده‌ایم».

به عقیده او چهارچوب‌های نظارتی موجود در بایننس و  پلتفرم های دیگر، نمی‌توانند در این زمینه مورد استفاده قرار بگیرند. او گفت: «هر چند شاید برخی از رمزارزها شبیه اوراق بهادار و یا شبیه کالاها و ارزهای رایج باشند؛ اما شرایط در مورد بیت کوین متفاوت است، زیرا همزمان می‌تواند در هر سه نقش فوق ظاهر شود».

مدیر عامل بایننس

به نظر مدیر عامل بایننس، دولت‌ها باید یک دسته‌بندی جدید برای دارایی‌های مبتنی بر بلاکچین ایجاد کنند که به عقیده CZ باید به صورت «صرفاً فن‌آوری جدید برای انتقال داده» یا «یک کلاس جدید دارایی» تعریف شود.

مترجم: خاطره باقری

منبع: decrypt

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×