» آرشیو اخبار » مدیرعامل سابق FTX U.S: به زودی هر چه می‌دانم، می‌گویم!
هریسون از FTX

مدیرعامل سابق FTX U.S: به زودی هر چه می‌دانم، می‌گویم!

19 دی 1401 5

برت هریسون (Brett Harrison)، رئیس سابق اف تی ایکس آمریکا ( FTX U.S)، قصد دارد اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌ها و عملیات این صرافی ارزهای دیجیتال را به اشتراک بگذارد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، برت هریسون (Brett Harrison)، رئیس سابق اف تی ایکس آمریکا ( FTX U.S)، قصد دارد اطلاعاتی در خصوص فعالیت‌ها و عملیات این صرافی ارزهای دیجیتال را به اشتراک بگذارد.

FTX

هریسون در پاسخ به پستی در توییتر که از او پرسیده بود درباره واحد آمریکایی اف تی ایکس (FTX U.S) در ایالات متحده چه می‌داند و چه زمانی می‌خواهد در این‌باره صحبت کند، به سادگی گفت: «به موقع هرچه می‌دانم را با شما به اشتراک خواهم گذاشت».

تبلیغات جام جهانی قطر

گفتنی است که هریسون سپتامبر سال گذشته (شهریور)، قبل از وقوع بحرانی که منجر به سقوط این صرافی بزرگ ارزهای دیجیتال شد، از ریاست اف تی ایکس (FTX) ایالات متحده استعفا داده بود. هریسون قبل از پیوستن به اف تی ایکس آمریکا (FTX U.S) یعنی تا ماه می 2021 (اردیبهشت 1400)، به عنوان مدیر اجرایی معاملات پرسرعت در سیتادل سکیوریتیز (Citadel Securities) مشغول به کار بود.

در اواخر ماه دسامبر مشخص شد که کارولین الیسون (Caroline Ellison)، مدیر عامل سابق شرکت تجاری آلامدا ریسرچ (AlamedaResearch) و یکی از بنیانگذاران صرافی اف تی ایکس (FTX) و مدیر ارشد فناوری سابق آن، گری وانگ (Gary Wang) پس از اعتراف و پذیرفتن اتهامات جنایی خود، با دادستان‌ها همکاری کرده‌اند.

با این حال، درباره سرنوشت سایر چهره‌های کلیدی درگیر در دو شرکت اف تی ایکس (FTX) و آلامدا هنوز سوالات زیادی در اذهان عمومی وجود دارد. گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که مقامات در حال بررسی نقش نیشاد سینگ (Nishad Singh)، مدیر مهندسی سابق اف تی ایکس (FTX) در فروپاشی شرکت هستند.

بر اساس گزارشی که روز 2 دسامبر (11 آذر) منتشر شد، هریسون که هنوز به درخواست برای اظهار نظر در مورد اطلاعاتی که قصد فاش کردن آنها را دارد پاسخ نداده است، تلاش می‌کند تا برای راه‌اندازی یک استارت‌آپ جدید که کار آن فروش نرم‌افزار معاملات ارزهای دیجیتال به سرمایه‌گذاران بزرگ است، سرمایه جمع‌آوری کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cryptoslate

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×