» آرشیو اخبار » ماجرای سقوط یک زن از ون پلیس در رشت چه بود؟

ماجرای سقوط یک زن از ون پلیس در رشت چه بود؟

29 مرداد 1401 8

به گزارش گذارنیوز، صبح امروز کلیپی در یکی از مناطق شهر رشت منتشر شد که در آن کلیپ یک خانم خود را به خودروی نیروی انتظامی آویزان کرده و پس از حرکت خودرو تعادل خود را از دست می‌دهد.

انتشار این کلیپ منجر به سوءاستفاده رسانه‌های معاند شده و طوری وانمود کردند که این خانم توسط گشت ارشاد به بیرون پرتاپ می‌شود، در همین خصوص جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در جمع خبرنگاران با رد برخی شایعات منتشر شده در فضای مجازی در خصوص برخورد گشت ارشاد با این شهروند خانم اظهار کرد: در پی شکایت یکی از شهروندان به دلیل سوءاستفاده طرف مقابل از سانحه تصادف رانندگی چند روز گذشته و قصد اخاذی از وی، رسیدگی به ماجرا در دستور کار عوامل گشت انتظامی کلانتری ۲۲ رشت قرار گرفت.

به گفته سرهنگ حسین حسن‌پور متهم این ماجرا که حالت طبیعی نیز نداشت پس از رویارویی با پلیس با استفاده از الفاظ رکیک قصد درگیری و فرار از دست مأموران را داشت که عوامل انتظامی حاضر در صحنه پس از هماهنگی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

تبلیغات جام جهانی قطر

وی با اشاره به وجود مستندات کافی و روشن بودن اصل این ماجرا از ممانعت شهروند خانم مورد بحث از انتقال متهم به مقر انتظامی و تلاش برای خارج کردن فرد دستگیرشده از خودرو پلیس خبر داد و گفت: با توجه به محرز بودن تخلف متهم دستگیر شده و وجود شاکی خصوصی، پلیس ملزم به دستگیری و انتقال متهم به مقر انتظامی برای رسیدگی بیشتر بوده و قطعاََ مخالفت یا اصرار سایرین دلیلی بر عدم اجرای قانون نیست.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان ادعای پرتاب کردن خانم، از خودرو گشت امنیت اخلاقی را کذب محض دانست و بیان کرد: با بررسی مستندات و تصاویر دوربین‌های محل حادثه مشخص است این شهروند خانم پس از حرکت خودرو پلیس، از پنجره خودرو در حال حرکت آویزان شده است.

حسن‌پور با گلایه از برخی شبکه‌های اجتماعی که به صرف دیدن یک ویدئو از زاویه نامناسب و بدون بررسی اصل ماجرا اقدام به قضاوت ناعادلانه پلیس می‌کنند، تصریح‌کرد: کارکنان پلیس موظف به برخورد صحیح و رعایت حقوق تمامی شهروندان هستند و پلیس در برقراری نظم و امنیت، از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×