» آرشیو اخبار » لغو پروازهای مشهد-عراق و بالعکس
آتا

لغو پروازهای مشهد-عراق و بالعکس

23 بهمن 1401 5

طبق نامه معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی کشوری به مدیرعامل شرکت‌ هواپیمایی آتا، مجوز پروازهای این شرکت هواپیمایی در مسیر مشهد-عراق-مشهد لغو شد.

به گزارش گذارنیوز، روز گذشته وزیر راه و شهرسازی در ضرب‌الاجلی دوهفته‌ای به سازمان هواپیمایی کشوری خواستار بررسی فوری وضعیت شرکت هواپیمایی آتا شد.

بسیاری از مسافران شرکت هواپیمایی آتا در پروازهای نجف و بغداد از برنامه‌ریزی نامنظم پروازها توسط این شرکت، تأخرات مکرر و رفتار خدمه پروازی گله داشتند؛ همچنین روز 21 بهمن بود که پرواز آتا از مبدأ نجف به مقصد مشهد به علت نقص فنی در سیستم لاستیک هواپیما دچار مشکل شد و مسافران به سالن ترانزیت برگشتند.

البته حسن خوشخو، معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی کشوری، روز 16 بهمن در نامه‌ای به مدیرعامل آتا اعلام کرده است که با توجه به تأخیرات مکرر این شرکت هواپیمایی در انجام پروازهای عراق و نارضایتی گسترده میان مسافران و عملکرد غیرحرفه‌ای این شرکت در در قبال مسافران همچنین عدم رعایت حقوق مسافران در پروازهای تأخیری، مجوزهای صادرشده برای پروازهای این شرکت هواپیمایی از مبدأ مشهد به مقصد عراق و بالعکس از 22 بهمن لغو می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

شنیده‌ها حاکی از آن است که پروازهای مشهد-عراق-مشهد آتا از امروز لغو شده است.

آتا

‌این نامه روز 16 بهمن‌ماه به شرکت هواپیمایی آتا ارسال شده است که برای روزهای آینده بلیت پروازهای عتبات را عرضه نکند.

منبع: فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×