» اسلایدر ویژه » قیمت بلیت هیچ وسیله‌ای برای نوروز گران نمی‌شود
جای «یارانه‌ تخصصی» در صنعت گردشگری خالی است

قیمت بلیت هیچ وسیله‌ای برای نوروز گران نمی‌شود

10 اسفند 1401 7

به گفته وزیر راه و شهرسازی، بلیت هیچ یک از وسایل حمل‌ونقل برای سفرهای نوروزی افزایش نمی‌یابد.

به گزارش گذارنیوز، در آستانه عید نوروز و آغاز سفرها در تعطیلات، مهرداد بذرپاش خواستار همکاری بیشتر شرکت‌ها در خدمات‌رسانی به مسافران نوروزی شد و گفت: اجازه هیچگونه افزایش قیمتی را برای نوروز نداده‌ایم. قبول دارم بسیاری از شرکت‌ها تحت فشارند اما از آنها خواهش می‌کنم همینطور که تا الان صبوری کردند، باز هم صبوری کنند و در کنار مردم بتوانیم با سفر ارزان‌تر و با کیفیت‌تر به مردم ارائه خدمت کنیم.

همچنین میعاد صالحی – مدیرعامل شرکت راه‌آهن – هم پیش از این گفته بود که بلیت‌های قطارهای نوروزی سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه افزایش قیمتی نسبت به سال گذشته نخواهند داشت.

داریوش باقرجوان – مدیرکل حمل‌ونقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای – نیز درباره اینکه آیا هزینه بلیت‌های اتوبوسی مسافری برای نوروز افزایش می‌یابد، گفته بود که هزینه بلیت همان چیزی است که در وب‌سایت‌ها قرار دارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

همچنین در حالی که در ماه‌های گذشته شرکت‌های هواپیمایی درخواست تغییر قیمت بلیت‌های هواپیما را کرده بودند، سازمان هواپیمایی کشور تاکید کرده بود که هر افزایش قیمتی باید به ستاد تنظیم بازار برسد که این اتفاق رخ نداد تا بلیت‌های هواپیما هم به قیمت‌های گذشته به فروش برسد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×