» آرشیو اخبار » قول رئیس بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن ویژه محرومان

قول رئیس بنیاد مستضعفان برای ساخت مسکن ویژه محرومان

3 مرداد 1401 5

به گزارش گذارنیوز، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تأکید کرد: این بنیاد به عنوان یک نهاد انقلابی و جهادی در رفع مشکلات مردم و جامعه ، در کنار سایر مسئولان قرار دارد ولی هیچ اقدامی را خارج از ضوابط انجام نمی‌دهد.

فتاح در جلسه بررسی مشکلات اراضی متعلق به بنیاد مستضعفان در شهرستان پاکدشت، طی سخنانی بیان کرد: بنیاد مستضعفان تلاش دارد تا بر اساس عمل به ضوابط، فعالیت خود را به نفع مردم معطوف کرده و گره جامعه را باز کند.

وی ظهار کرد: هر اقدامی در بنیاد مستضعفان باید به تصویب اعضای هیأت امنا رسیده و یا شخص رهبر معظم انقلاب دستوراتی را برای اجرا صادر کنند که تعیین تکلیف اراضی اوقافی شهرستان پاکدشت نیز از جمله دستورات رهبر انقلاب است که عملیاتی و اجرایی شده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

وی با اشاره به تلاش دولت در احداث مسکن گفت: بر اساس مجوزی که رهبر معظم انقلاب سخاوتمندانه و با نگاه عمیق و ژرف اندیشان در اختیار بنیاد مستضعفان قرار داده‌اند ، دو زمین در شهرستان پاکدشت به صورت رایگان برای احداث مسکن در اختیار دولت قرار می‌گیرد تا پس از طی کردن شرایط قانونی از تغییر کاربری ، به طرح نهضت ملی مسکن اختصاص دهد. بخشی از این اراضی سهم بنیاد مستضعفان است که بنیاد سهم خود را برای محرومان اقدام به ساخت مسکن می کند تا در کنار دولت ، بخش مهمی از مشکلات مردم در دسترسی به مسکن برطرف شود.

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×