» آرشیو اخبار » طرحهای تشویقی بریتانیا برای صرفه‌جویی در مصرف برق
طرحهای تشویقی بریتانیا برای صرفه‌جویی در مصرف برق

طرحهای تشویقی بریتانیا برای صرفه‌جویی در مصرف برق

16 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، شرکت تامین‌کننده انرژی بریتانیایی Octopus، طرح تشویقی را برای مشتریان و مصرف کنندگانی که در زمان پیک مصرف برق صرفه جویی کنند و از آن بهینه استفاده کنند، در نظر دارد.

این طرح برای جلوگیری از خاموشی در زمستان امسال راه‌اندازی شده است. شبکه ملی تامین انرژی بریتانیا هشدار داد که اگر این کشور نتواند واردات گاز و برق کافی را تضمین کند، خانوارها ممکن است با قطع سه ساعته برق مواجه شوند.
دولت قبل از این گفته بود که مردم را ترغیب به استفاده کمتر از انرژی نخواهد کرد، اما شبکه ملی گفت که طرحهای تشویقی مانند طرح اعلام شده توسط شرکت Octopus برای روشن نگه داشتن چراغ ها در زمستان امسال مفید خواهد بود.

گرگ جکسون، مدیر عامل شرکت Octopus، گفت: به جای قطعی انرژی درکل کشور در صورت کمبود گاز، می توانیم به مردم برای استفاده کمتر از انرژی در زمان اوج تقاضا پاداش دهیم.

تبلیغات جام جهانی قطر

با نصب کنتورهای هوشمند برای حدود 5000 مشتری تجاری که زمان اوج تقاضا را به آنها با پیامک اطلاع می‌دهد و در صورت رعایت و صرفه جویی به آنها پاداش تعلق می‌گیرد.

این شرکت اعلام کرد که برای هر واحد ذخیره شده برق در بازه های زمانی خاص که اوج تقاضا محسوب می‌شود، از ماه نوامبر امسال تا مارس 2023 به طور متوسط ​​4 پوند (4.46 دلار) به عنوان پاداش بپردازد، که این طرح این امکان را برای مشتریان فراهم می‌کند تا در طول زمستان حدود 100 پوند پس انداز کنند.آنها اعلام کردند که به طور آزمایشی این طرح را در فوریه و مارس اجرا کردند و شاهد ثبت نام 100,000 مشتری بودند که باعث شد 197 مگاوات ساعت در زمان اوج تقاضا صرفه‌جویی کنند، که معادل برق مصرفی 2.5 میلیون ساعت در یک شهر کوچک است.

منبع: رویترز

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×