» ارز دیجیتال » شکایت بلاک ور به دلیل ارائه نادرست عملکرد ماینرها
بلاک ور

شکایت بلاک ور به دلیل ارائه نادرست عملکرد ماینرها

3 دی 1401 4

فیس و کمپانی (Faes & Company) مستقر در لندن در 17 دسامبر علیه شرکت استخراج رمزارز بلاک ور سولوشن (Blockware Solutions LLC) شکایت کرد

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، فیس و کمپانی (Faes & Company) مستقر در لندن در 17 دسامبر (26 آذر) علیه شرکت استخراج رمزارز بلاک ور سولوشن (Blockware Solutions LLC) شکایت کرد و مدعی شد که توانایی عملکرد ماینرهای خود را نادرست معرفی کرده و دسترسی کافی به برق برای فعال نگه‌داشتن ماشین‌ها را ندارد.

شاکیان، ادعای ضرر و زیان 250,000 دلاری دارند و خواهان جبران خسارت و مجازات هستند.

بر اساس این شکایت، طرفین در اکتبر 2021 (مهر 1400) قراردادهایی را برای فیس جهت خرید 525,000 دلار ماینرهای بیت کوین و خدمات میزبانی مرتبط منعقد کردند. به عنوان بخشی از این قرارداد، بلاک ور ماینرهای فیس را در یکی از سرورهای خود میزبانی می‌کند، که گفته می‌شود مالک آن است و با هزینه میزبانی ماهانه و هزینه انرژی کار می‌کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

شاکی ادعا می‌کند که در زمان توافق، بلاک ور “در واقع مالک یا مسئول راه اندازی تاسیساتی برای میزبانی ماینرها نبوده و قادر به انجام این کار نبود.” همچنین خاطرنشان کرد:

علاوه بر این، تا آنجایی که بلاک ور به امکانات شخص ثالث برای میزبانی و مدیریت ماینرها دسترسی داشت، عملیات استخراج‌کنندگان منظم بوده و هست. در نتیجه، ماینرهای فیس تحت مدیریت و کنترل بلاک ور، به دلیل کمبود نیرو، خرابی و عدم کارکرد منجر به از دست دادن درآمد قابل توجهی شده‌اند.”

بلاک ور
بلاک ور

فیس همچنین در این شکایت اشاره کرد که دستور تحویل و میزبانی ماشین‌ها در تاسیسات بلاک ور را در ژانویه (دی ماه) داده است، زمانی که یک بیت کوین (BTC) بیش از 45000 دلار ارزش داشت. با این حال، دکل‌ها فقط در ماه آوریل (فروردین) آنلاین شدند. دعوی همچنین خاطرنشان کرد:

“مشکلات مربوط به خرابی تقریباً دو روز پس از اولین بار آنلاین شدن ماینرهای فیس آغاز شد و در طول سال 2022 ادامه یافت، که منجر به شکایات و تیکت‌های پشتیبانی متعدد توسط فیس شد. علیرغم این مشکلات، بلاک ور یک “صفحه وضعیت” عمومی را میزبانی و به‌روز می‌کند که زمان آپدیت را نشان می‌دهد. در تأسیسات آن، از جمله تأسیسات پنسیلوانیا که در آن استخراج‌کنندگان فیس میزبانی شده‌اند، که در 90 روز گذشته، 100% زمان کار را نشان می‌دهد.»

با وجود نمایش “100% uptime”، نگاهی به تاریخچه نشان می‌دهد که “تقریبا 50 روز قطع برق طولانی مدت” در تأسیسات پنسیلوانیا در ماه‌های سپتامبر(شهریور) و اکتبر (مهر) وجود دارد.

بلاک ور سولوشن بلافاصله به درخواست‌های کوین تلگراف برای اظهار نظر پاسخ نداد.

شرکت‌های استخراج بیت کوین از زمستان کریپتو و افزایش هزینه‌های انرژی ضربه سختی خوردند. طبق شاخص هش‌ریت، تنها 10 شرکتی که بیشترین بدهکاری استخراج بیت کوین را دارند، تقریباً 2.6 میلیارد دلار به طور تجمعی بدهکار هستند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×