» آرشیو اخبار » برایان شرودر: بایننس آمریکا پول کافی برای همه مشتریان خود دارد
بایننس آمریکا

برایان شرودر: بایننس آمریکا پول کافی برای همه مشتریان خود دارد

29 آذر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، برایان شرودر (Brian Shroder)، مدیر عامل بایننس آمریکا، روز دوشنبه به دنبال کنندگان خود اطمینان داد که این صرافی بر خلاف برخی از رقبای خود، آماده است تا آخرین برداشت و خروج مشتری از این پلتفرم را پردازش کند. وی در ادامه از موفقیت طرح پیشنهادی این شرکت برای خرید دارایی‌های وویجر دیجیتال (Voyager Digital) به ارزش 1.02 میلیارد دلار و پایان دادن به مراحل ورشکستگی این شرکت وام‌دهی رمزارزی منحل شده، در کمترین زمان ممکن خبر داد.

شرودر از بایننس

جایگزینی اف تی ایکس آمریکا (FTX US)

شرودر روز دوشنبه در یک تاپیک توییتری تایید کرد که 3.5 میلیون کاربران وویجر دیجیتال به زودی خواهند توانست از طریق پلتفرم بایننس ایالات متحده به وجوه خود دسترسی پیدا کنند. لازم به یادآوری است که مشتریان این شرکت از ماه جولای (مرداد) قادر به دسترسی به حساب‌های خود نبوده‌اند، این درحالی است که این شرکت یک ماه بعد از آن، مجوز بازگرداندن مقداری از وجوه به سرمایه گذاران را از دادگاه دریافت کرد.

تبلیغات جام جهانی قطر

به گفته شرودر، در این پیشنهاد، نقد کردن دارایی‌های دیجیتالی مشتریان برای دریافت پول نقد الزام‌آور نبوده و آنها می‌توانند رمزارزهای خود را حفظ کنند. وی افزود که این شرکت همیشه نسبت ذخایر 1:1 را در سپرده‌های مشتریان خود حفظ کرده، به طور مرتب آنها را مورد حسابرسی قرار می‌دهد، معاملات مارجین را پیشنهاد نکرده و در معاملات اختصاصی شرکت نمی‌کند، به‌علاوه هیچ بدهی شرکتی هم ندارد.

او نوشت:

 «سرمایه‌گذاری‌ها در بایننس آمریکا (Binance.US) به درستی انجام می‌شوند: دارایی‌های ما از بدهی‌های ما بیشتر است. همه مشتریان ما می‌توانند همین فردا دارایی‌های خود را برداشت کنند و این حق مسلم آنهاست؛ حتی در چنین شرایطی، ما همچنان صدها میلیون دارایی جاری خواهیم داشت.»

به گفته وکیل ورشکستگی صرافی اف تی ایکس (FTX)، این صرافی رقیب، درست به دلیل درگیرشدن در چند مورد از فعالیت‌های مورد اشاره شرودر، از جمله تجارت حاشیه‌ای با دارایی‌های مشتری در آلامدا ریسرچ، ورشکسته شد.

در حالی که رئیس سابق آن یعنی سم بنکمن-فرید، ادعا می‌کند که اف تی ایکس آمریکا (FTX US) هنوز به طور کامل، قادر به پرداخت دیون خود می‌باشد، این صرافی در پروسه اعلام ورشکستگی قرار گرفته است. این باعث شد وویجر، برنده قبلی مناقصه خرید دارایی‌های خود که در ماه اکتبر (مهر) حدود 1.4 میلیارد دلار برآورد می‌شد را از دست بدهد.

شرودر ادامه داد: «ما تمام توان خود را به کار خواهیم بست تا روند تأیید قانونی و دریافت مجوز دادگاه در حداقل زمان ممکن انجام شود. “هدف فعلی ما که در انتظار تاییدیه‌های دادگاه است، فراهم کردن امکان دسترسی کاربران به دارایی‌های خود تا ماه مارس 2023 (اسفند) می‌باشد.”

بایننس در مقابل بایننس آمریکا

جالب است بدانید که درست همانند اف تی ایکس آمریکا (FTX US)، شعبه بایننس در ایالات متحده نیز ادعا می‌کند که عملکرد آن مستقل از شرکت اصلی و بین المللی خود است. حتی ادعای اخیر آن مبنی بر ممیزی‌های منظم، با ادعای همیشگی مدیر عامل بایننس، چانگ پنگ ژائو، در تضاد است چراکه او مدعی شده است انجام ممیزی برای شرکت‌های کریپتو کار دشواری است.

در حالی که بایننس در این ماه، مورد بررسی و تحلیل اثبات ذخایر قرار گرفت، شرکت مسئول، خدمات رمزارزی خود را هفته گذشته به دلیل سوء تفاهم در مورد آنچه گزارش‌های عمومی آنها ارائه کرده‌اند، کنار گذاشت.

روز دوشنبه، مایکل سوننشاین (Michael Sonnenshein) مدیر عامل گری‌اسکیل (Grayscale)، این ایده را رد کرد که صرافی‌های ارز دیجیتال حتی اگر بخواند هم نمی‌توانند حسابرسی‌ها را ایمن کنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

منبع: cryptopotato

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×