» آرشیو اخبار » شرکت ابوت کپیتال اکثریت سهام هیوبی گلوبال را در اختیار دارد
ابوت کپیتال

شرکت ابوت کپیتال اکثریت سهام هیوبی گلوبال را در اختیار دارد

16 مهر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، صرافی چینی هیوبی گلوبال (Huobi Global)، در یک پست وبلاگی فاش کرد که بزرگترین سهامدار این شرکت، کل سهام خود را به شرکت سرمایه‌گذاری سازمانی ابوت کپیتال (About Capital) فروخته است. این بدان معناست که ابوت کپیتال اکنون اکثریت سهام هیوبی را در اختیار دارد.

ابوت کپیتال

این خرید سهام بر فعالیت هیوبی تأثیر نمی‌گذارد

در این پست وبلاگی اشاره شده که خرید ابوت کپیتال فقط شامل تغییر در کنترل سهامداری هیوبی می‌شود. بنابراین، بر فعالیت اصلی این صرافی تأثیری ندارد. این اقدام بر تیم‌های مدیریت این شرکت نیز تأثیری نمی‌گذارد.

تبلیغات جام جهانی قطر

همانطور که توسط ابوت کپیتال بیان شده، پس از تکمیل این خرید، هیوبی گلوبال به سمت مجموعه جدیدی از پروژه‌های توسعه کسب‌وکار خود حرکت می‌کند.

علاوه بر این، ابوت کپیتال یک کمپین تبلیغاتی جهانی برای ارتقاء سطح برند خود راه‌اندازی کرده است. این شرکت قصد دارد یک هیئت مشاوره استراتژیک بین‌المللی به ریاست چهره‌های برجسته صنعت رمزارزها تشکیل دهد.

علاوه بر این، شرکت ابوت کپیتال سرمایه عظیمی را در صندوق تامین ریسک و حاشیه سود هیوبی قرار خواهد داد. تمام این تلاش‌ها در جهت تبدیل هیوبی گلوبال به یکی از برترین صرافی‌های جهان است.

در نتیجه این اقدامات، هیوبی گلوبال در موقعیت بهتری برای ارائه خدمات سرمایه‌گذاری و معاملاتی درجه یک برای سرمایه‌گذاران و کاربران قرار خواهد گرفت.

ابوت کپیتال یک شرکت مدیریت سرمایه است، که در سال ۲۰۰۸ در هنگ کنگ تأسیس شد. آنها یک شرکت سرمایه‌گذاری هستند که بر شناسایی موقعیت‌های سرمایه‌گذاری بلندمدت با استفاده از یک مباحثه تجارتی خاص تمرکز دارند.

از زمان تأسیس ابوت کپیتال، آنها بارها و بارها به عنوان یکی از موفق‌ترین صندوق‌های سرمایه‌گذاری در آسیا شناخته شده‌اند و نشان‌های افتخار زیادی را از صنایع بزرگ دریافت کرده‌اند.

مدیرعامل ابوت کپیتال نسبت به صنعت دارایی‌های دیجیتال خوشبین است

تد چن (Ted Chen)، مدیر عامل ابوت کپیتال، ضمن اظهار نظر در مورد آخرین اخبار حوزه رمزارزها، گفت که این شرکت از خرید سهام هیوبی خوشحال است. چن خاطرنشان کرد که هیوبی گلوبال یکی از بهترین فرصت‌های سرمایه‌گذاری در دارایی‌های دیجیتال را برای میلیون‌ها کاربر خود فراهم می‌کند.

علاوه بر این، او گفت که حوزه رمزارزها هنوز در مراحل اولیه خود قرار دارد و راه برای توسعه و رشد بلندمدت آن باز است. او افزود که این شرکت مشتاقانه منتظر بازسازی هیوبی گلوبال و تبدیل آن به یک صرافی رمزارزی بزرگ در سراسر جهان است.

چن قول داد که اعتماد کاربران و وجهه هیوبی گلوبال را در سطح بین‌المللی تقویت خواهد کرد.

ابوت کپیتال

 

علاوه بر این، بنیانگذار هیوبی، لئون لی (Leon Li) نیز به این خبر واکنش نشان داد. وی با بیان اینکه این خرید آغاز فاز جدیدی برای این شرکت است، افزود:

«در ۹ سال گذشته، هیوبی به یکی از بزرگترین پلتفرم‌های مبادله دارایی‌های دیجیتال در سطح جهانی، تبدیل شده است. هیوبی از زمان خروج از بازار چین در سال گذشته، با وجود زمستان رمزارزی، دامنه فعالیت جهانی خود را گسترش داده است. این تصمیم هیوبی را به سمت گسترش منابع بین‌المللی و یک چشم‌انداز جهانی سوق داده است.»

ابوت کپیتال

در پایان، بنیانگذار هیوبی گفت که خرید ابوت کپیتال به این شرکت کمک می‌کند تا دسترسی جهانی و پایگاه کاربران خود را گسترش دهد.

در همین حال، قیمت HT، توکن بومی صرافی هیوبی نیز به دنبال اخبار خرید سهام افزایش یافت. به گفته کوین‌گکو (CoinGecko)، این توکن با ۰/۵۹ درصد رشد در ۲۴ ساعت گذشته، امروز با قیمت ۴/۲۳ دلار معامله می‌شود.

مترجم: امیر ملک پور
منبع: crypto.news

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×