» آرشیو اخبار » راه‌اندازی بازوی سرمایه‌گذاری رمزارزی نومورا هلدینگز
سرمایه‌گذاری

راه‌اندازی بازوی سرمایه‌گذاری رمزارزی نومورا هلدینگز

1 مهر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، یک غول بانکی ژاپنی با راه‌اندازی بازوی سرمایه‌گذاری مخاطره‌آمیز خود که بر ارزهای دیجیتال متمرکز است، وارد دنیای دارایی‌های دیجیتال شده است.

طبق بیانیه مطبوعاتی اخیر نومورا هلدینگز (Nomura Holdings) که نزدیک به ۴۵۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد، این شرکت همکاری خود را لیزر دیجیتال (Laser Digital)، به‌عنوان کسب‌وکار جدید رمزارزی آن آغاز کرده است.

سرمایه‌گذاری

تبلیغات جام جهانی قطر

برنامه عملیاتی نومورا هلدینگز

به گفته نومورا هلدینگز، اولین محصولی که راه‌اندازی می‌شود، لیزر ونچور کپیتال (Laser Venture Capital) خواهد بود که در شرکت‌های بلاکچینی با تمرکز بر امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، تامین مالی متمرکز (CeFi) و فناوری‌های Web3 سرمایه‌گذاری خواهد کرد.

بر اساس این بیانیه مطبوعاتی، شرکت لیزر دیجیتال که در سوئیس ثبت شده، قصد دارد سرورهای تجاری و محصولات سرمایه‌گذاری ثانویه را نیز ارائه دهد.

کِنتارو اوکودا (Kentaro Okuda)، مدیرعامل این هلدینگ گفت:

«ماندن در خط مقدم نوآوری دیجیتال یک اولویت کلیدی برای نومورا است. به همین دلیل است که در کنار تلاش‌های خود برای تنوع بخشیدن به این کسب‌وکار، اوایل امسال اعلام کردیم که نومورا قصد دارد یک شرکت تابعه جدید [متمرکز] بر دارایی‌های دیجیتال راه‌اندازی کند.»

سرمایه‌گذاری

سرمایه‌گذاری اندرسن هوروویتز

در ماه می (ادیبهشت)، اندرسن هوروویتز (a16z)، یکی دیگر از شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر، با فرا رسیدن زمستان بازارهای ارزهای دیجیتال، صندوق دارایی‌های دیجیتالی ۴/۵ میلیارد دلاری خود را راه‌اندازی کرد.

اندرسن هوروویتز که بیش از ۲۸ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت دارد، گفت با ورود جهان به عصر طلایی توسعه Web3، این صندوق را راه‌اندازی کرده است.

«ما بر این باوریم که بلاکچین به چرخه محاسباتی بزرگ بعدی که ما آن را چرخه رمزارزی یا Web3 می‌نامیم، قدرت خواهد بخشید… فکر می‌کنیم اکنون وارد دوران طلایی Web3 شده‌ایم. بلاکچین‌های قابل برنامه‌ریزی به اندازه کافی پیشرفته هستند و طیف متنوعی از برنامه‌ها را به ده ها میلیون کاربر ارائه داده‌اند.»

حدود یک هفته قبل از آن، a16z یک صندوق رمزارزی متمرکز بر متاورس را راه‌اندازی کرد و گفت بازی‌های ویدیویی در دهه گذشته به شبکه‌هایی شبیه به رسانه‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند که از دارایی‌های دیجیتال استفاده می‌کنند.

 

مترجم: امیر ملک پور

منبع: dailyhodl

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×