» آرشیو اخبار » ساخت میدان تایمز در متاورس

ساخت میدان تایمز در متاورس

6 تیر 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مجله تایم (TIME) از طریق مشارکت با شرکت بازی مبتنی بر بلاکچین سندباکس (The Sandbox) برای ساخت میدان تایمز در متاورس به نفوذ خود به دنیای رمزارزها و NFT ادامه می‌دهد.

طبق اعلام رسمی، این ابتکار از “روح و انرژی مجازی” محله واقعی میدان تایمز در شهر نیویورک الهام گرفته شده است.

میدان تایمز یک مرکز فرهنگی نمادین، تجاری، گردشگری و محله‎ای در میدتاون منهتن، نیویورک، ایالات متحده است. این منطقه به خاطر بیلبوردهای تبلیغاتی وسیع و پرنور خود معروف است و به عنوان “قلب نیویورک” و “چهارراه جهان” شناخته می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

مجله تایم قصد دارد چیزی مشابه آن را اما در متاورس بازسازی کند. این مشارکت به این شرکت رسانه‌ای اجازه می‌دهد تا میدان تایم (TIME) را در زمین مجازی خود در سندباکس بسازد و آن را به اولین مکان متاورسی تایم از زمان پیوستن آن به فضای NFT در سال گذشته تبدیل کند.

 

قلب متاورس

در سپتامبر 2021 (شهریور 1400)، این شرکت رسانه‌ای، TIMEpieces را راه اندازی کرد، یک ابتکار انجمن NFT که شامل آثار هنری اصلی بیش از 40 هنرمند تأثیرگذار است. در حال حاضر، انجمن دارای چهار مجموعه NFT است – Genesis، Inspiration، Long Neckie Women of the Year، Slices of TIME، و Beatclub Collection.

به گفته رئیس تایم، کیث آ. گراسمن، هدف این شرکت ایجاد یک محیط مجازی است که به «قلب متاورس» تبدیل شود.

وی گفت: « هدف ما ایجاد مکانی است که قلب متاورس باشد. از زمان راه‌اندازی TIMEPieces در سپتامبر 2021، ما بر توسعه انجمنی در وب3 متمرکز شده‌ایم که از میراث باورنکردنی 100 ساله‌ای که تایم به دست آورده است بهره می‌برد.»

میدان تایم (TIME Square) به عنوان یک پلتفرم فراگیر برای هولدرهای TIMEPieces خدمت می‌کند تا از تجربیات منحصر به فردی مانند شرکت در جلسات و رویدادهایی که توسط استودیو تایم برای اهداف آموزشی و تفریحی میزبانی می‌شوند، لذت ببرند.

گراسمن همچنین خاطرنشان کرد که میدان تایم یک “پل طبیعی” بین انجمن مجازی شرکت، پوشش تاریخی، روابط جهانی و رویدادهای زندگی واقعی ایجاد می‌کند.

سباستین بورگت، یکی از بنیانگذاران سندباکس، در توضیح این همکاری گفت:

«با همکاری با تایم، ما TIMEPieces را به قلب و روح تپنده این منهتن مجازی تبدیل می‌کنیم. در میدان تایم فراخوان طراحی برای معماران مجازی برگزار می‌شود که مکانی در دنیای خلاق ما برای برندها و سازندگان است.»

 

مترجم: سوگند عادل فهمیده

منبع: کریپتوپوتیتو

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×