» ارز دیجیتال » بنیانگذار کاردانو جمعیت پلتفرم ریپل را  سمی و کوچک می داند
ریپل

بنیانگذار کاردانو جمعیت پلتفرم ریپل را  سمی و کوچک می داند

28 آذر 1401 6

«چارلز هاسکینسون» بنیانگذار کاردانو، جامعه ریپل را سمی و کوچک خواند و در عین حال ضمن انتقاد  به این پروژه استدلال کرد که این پلتفرم هیچ مشارکت یا ارزش فنی و تکنیکالی ارائه نمی دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، «چارلز هاسکینسون» بنیانگذار کاردانو، جامعه ریپل را سمی و کوچک خواند و در عین حال ضمن انتقاد  به این پروژه استدلال کرد که این پلتفرم هیچ مشارکت یا ارزش فنی و تکنیکالی ارائه نمی دهد.

هاسکینسون که هدف حملات خصمانه جامعه ریپل قرار گرفته است، در ویدئویی در ۱۶ دسامبر گفت که قصد ندارد دیگر درباره ریپل و توکن بومی آن یعنی (XRP)صحبت کند. بنیانگذار کاردانو ادعا کرد که این حملات به دلیل مواضع او در مورد پرونده جاری کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و ریپل نشات گرفته است.

وی پیش از این به نقل از افراد آگاه پیش بینی کرده بود که این شکایت تا 15 دسامبر خاتمه خواهد یافت. با این حال، پس از اینکه پرونده در تاریخ مذکور به نتیجه نرسید، برخی از جامعه ریپل او را به دروغگویی متهم کردند. او گفت: من متهم به دروغ گویی و ایجاد سیل و طغیان شدم. من نمی دانم چگونه با جامعه ریپل تعامل کنم، فکر می کنم اظهارات من از نظر تاریخی بسیار سنجیده و حمایتی بوده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

هاسکینسون ادعا کرد که در حقیقت حامی ریپل است و از جامعه این پروژه پشتیبانی می کند اما تعامل با جامعه این پروتکل به طور فزاینده ای چالش برانگیز شده است. بنابراین، او گفت که در آینده در مورد هر چیزی که به ریپل مربوط می شود، به سادگی خواهد گفت که نظری ندارد.

بنیانگذار کاردانو

وی افزود: «بنابراین، در آینده تحت هیچ شرایطی به هیچ سوالی در مورد ریپل پاسخ نمی‌دهد. من دیگر قصد ندارم به این پروژه اشاره کنم. پس از حل و فصل پرونده ریپل، من اصلا در این باره هیچ حرفی نخواهم زد.  اگر در آینده از من پرسیده شود، حتی در مورد آن بحث هم نمی کنم. من فقط می خواهم بگویم هیچ نظری نمی دهم.»

در پاسخ، یک کاربر توییتر سخنرانی هاسکینسون را با اظهارات او مبنی بر اینکه او هرگز در رویدادی که در آن توسعه دهندگان بیت کوین نیز دعوت می شوند، شرکت نخواهد کرد، مقایسه کرد؛ زیرا برخی از گاوهای بیت کوین در توییتر به دلیل این استدلال او که گفته بود بیت کوین بسیار کند است و مزیت رقابتی قابل توجهی در مقایسه با اتریوم ندارد، به او توهین کردند.

بنیانگذار کاردانو در پاسخ گفته بود: «اینکه موضوعات سمی را به زندگی خود وارد کنید هیچ فایده ای برای شما نخواهد داشت و افزود که جامعه ریپل جامعه ای سمی و کوچک است و این پروژه هیچ مشارکت یا ارزش فنی ارائه نمی دهد.

در همین حال، نبرد حقوقی دو ساله ریپل با کمیسیون بورس اوراق بهادار ایالات متحده ممکن است به پایان برسد زیرا چندین شایعه به توافق احتمالی اشاره می کند.

در اوایل این ماه، «استوارت آلدروتی» مشاور عمومی ریپل، در توییتی گفت که پاسخ شرکت، آخرین ارسال خواهد بود.  او گفت که این شرکت از دادگاه خواسته است تا در پرونده بر این اساس رای صادر کند. آلدروتی گفت که این شرکت رمزنگاری به دفاعی که از طرف صنعت کریپتو دریافت کرده افتخار می کند.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 4.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×