» آرشیو اخبار » رونمایی بایننس از یک برنامه مشارکتی جدید برای استخراج ابری
استخراج ابری بایننس

رونمایی بایننس از یک برنامه مشارکتی جدید برای استخراج ابری

24 دی 1401 5

بایننس پول (Binance Pool) از ماینرهای بیت‌کوین و ارائه‌دهندگان زیرساخت‌های دیجیتال خواسته است تا به یک برنامه مشارکتی استخراج ابری ملحق شوند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بایننس پول (Binance Pool) با انتشار فراخوانی آزاد، از ماینرهای بیت‌کوین و ارائه‌دهندگان زیرساخت‌های دیجیتال خواسته است تا به یک برنامه مشارکتی استخراج ابری ملحق شوند.

بایننس

این برنامه جدید، که از طریق یک پست وبلاگی در تاریخ 13 ژانویه (23 دی) توسط بایننس اعلام شد، ادعا می‌کند که محصولات و مزایای بیشتری را برای کاربران استخر بایننس یا همان بایننس پول (Binance Pool) به ارمغان آورده و در عین حال، مزایایی ویژه و انحصاری را برای استخراج‌کنندگان و ارائه‌دهندگان زیرساخت دیجیتال فراهم خواهد کرد. به نظر می‌رسد که این گزینه به یک بازی برد-برد شبیه است!

تبلیغات جام جهانی قطر

«بایننس پول (Binance Pool) مایل است از ارائه دهندگان خدمات زیرساخت دیجیتال و ماینرهای بیت کوین دعوت کند تا در یک برنامه مشارکتی جدید از استخراج ابری (Cloud Mining) با ما همکاری کنند تا از این طریق، گزینه‌های بیشتری برای انتخاب پلتفرم استخراج ابری و مزایای خاص آن، در اختیار کاربران قرار دهیم.»

ماینرها و ارائه دهندگان خدمات زیرساخت دیجیتال واجد شرایط باید منابع انرژی قابل اعتماد و پایدار، هش‌ریت بیت کوینی بیش از 500 PH/s، و میانگین نرخ آنلاین روزانه‌ای بیش از 95 درصد داشته باشند و مقدار بیت کوین (BTC) از پیش تعیین شده را به عنوان وثیقه نگه دارند.

گفتنی است که بایننس خود را به عنوان پیشروترین اکوسیستم صنعت بلاکچین و ارائه‌دهنده زیرساخت‌های دارایی‌های رمزپایه معرفی می‌کند که مجموعه‌ای گسترده از محصولات مالی ازجمله بزرگترین صرافی رمزارزها به لحاظ حجم معاملات را شامل می‌شود. هدف پلتفرم بایننس افزایش آزادی پول برای کاربران است و در این راستا، مجموعه‌ای از محصولات و پیشنهادات مرتبط با دارایی‌های دیجیتال ازجمله ترید، تامین مالی، آموزش، داده‌ها و تحقیقات، کالاهای اجتماعی، سرمایه‌گذاری و رشد سرمایه، تمرکززدایی و راه‌حل‌های زیرساختی را به کاربران خود ارائه می‌دهد.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: bsc.news

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×