» آرشیو اخبار » عرضه رمزارز Sweat Economy رکورد رمزارزها را شکست
Sweat Economy

عرضه رمزارز Sweat Economy رکورد رمزارزها را شکست

2 مهر 1401 4

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، هفته گذشته رمزارز Sweat Economy در قالب طرح «اقتصاد حرکت» در NEAR که تاکنون دارای بیشترین ایردراپ فعال در والت‌های منتخب بوده است، با موفقیت عرضه شد. پلتفرم Move-to-Earn که از سال 2016 با بیش از 120 میلیون کاربر جهانی در قالب برنامه Sweatcoin در web2 فعال بوده، توکن جدید خود را با عنوان SWEAT در web3 بین 13.5 میلیون دارنده توکن توزیع کرد.

اپلیکیشن والت آن با عنوان Sweat Wallet به سرعت در 58 کشور جهان توانست مقام اول پر دانلودترین اپلیکیشن مالی را به خود اختصاص دهد. این موفقیت پس از آن به دست آمد که توکن‌های SWEAT به عنوان سریع‌ترین IDO در پلتفرم DAO Maker به فروش رسیدند.

عرضه رمزارز Sweat Economy رکورد رمزارزها را شکست

Sweat Economy

تبلیغات جام جهانی قطر

Sweat Economy بیش از 4/7 میلیارد توکن SWEAT عرضه شده خود را بین 13/5 میلیون کاربر Sweatcoin خود که تصمیم گرفتند وارد Web3 شوند، توزیع کرد. برای بسیاری از این کاربران، این اولین تجربه آنها با Web3 محسوب می‌شود، این اتفاق باعث شده که این ایردراپ شاهد بزرگترین انتقال روی رمپ کاربران خود حضانتی از Web2 به Web3 باشد.

Sweat Economy برای تسهیل این روند، والت Sweat Wallet خود را راه‌اندازی کرد که به طور هدفمند و به گونه‌ایی ساخته شده است تا برای بسیاری از کاربران Sweatcoin که قبلاً هرگز به بلاکچین دسترسی نداشته‌اند، به راحتی قابل دسترس باشد و در عین حال به اندازه‌ای قدرتمند باشد که بتواند فعالیت‌هایی مانند استیکینگ توکن، بازی‌های NFT و بسیاری دیگر از امکانات طرح اقتصاد حرکت را مدیریت کند.

ظرف مدت 72 ساعت بیش از 2 میلیون کاربر، اپلیکیشن Sweat Wallet را از TGE دانلود و فعال کردند. این باعث شده که والت Sweat Wallet به دومین اپلیکیشن پرکاربرد در تمام زنجیره‌ها از زمان راه‌اندازی تاکنون تبدیل شود.

تنها در طول هفته اول، اپلیکیشن Sweat Wallet توانست رتبه اول اپلیکیشن‌های مالی را در 51 کشور جهان از آنِ خود کند و در 115 کشور نیز در رده 5 اپلیکیشن برتر مالی قرار بگیرد؛ در ضمن در 8 کشور از حیث تعداد دانلود، رده اول را در میان انواع اپلیکیشن‌ها به خود اختصاص داده است.

به علاوه، اپلیکیشن اصلی Sweatcoin که از سال 2022 تاکنون مدام در رده «سلامت و تناسب اندام» صدرنشین بوده، به همراه دیگر عضو web3 خانواده خود در همه دسته‌ها و مناطق جزء سه اپلیکیشن برتر قرار گرفته‌اند.

این سریع‌ترین عرضه اولیه دیفای (IDO) تاکنون بوده است، زیرا عرضه آن در پلتفرم DAO Maker با فروش عمومی 1 میلیون دلاری SWEAT در کمتر از 15 دقیقه به پایان رسید. این رویداد تولید توکن (TGE) در طول هفته با اصطلاح «Sweat» در توییتر ترند شد، در حالی که توکن آن نیز در دو سایت CoinGecko و CoinMarketCap مقام پرجستجوترین را به خود اختصاص داد.

Sweat Economy

در حال حاضر معیار حجم بازار رقیق شده (FDV) آن پس از هفته اول بیش از یک میلیارد دلار است و همین باعث شده که Sweat Economy به یونیکورن رمزارزها تبدیل شود.

در یک حرکت غیرمعمول در دنیای توکن‌ها، دو بنیاد Sweat Foundation و Sweatco درست قبل از TGE اعلام کردند که 4/7 میلیارد از تخصیص SWEAT خود را می‌سوزانند تا ارزش افزوده بیشتری برای کاربران خود ایجاد کنند. آنها روز جمعه این خبر را اعلام کردند و متعهد شدند که 50 درصد از سود خود را به خرید SWEAT از بازار ثانویه اختصاص می‌دهند و آنها را یا می‌سوزانند و یا به عنوان ییلد استیکینگ توزیع می‌کنند؛ در کنار این، معتهد شده‌اند شواهدی از این اقدام را به منظور شفاف‌سازی بیشتر منتشر کنند.

حجم معاملات توکن SWEAT در صرافی‌های FTX، OKX، ByBit، Bitfinex، Kucoin، Gate.io، Huobi و Uniswap در 7 روز اول به سقف نیم میلیارد دلار نزدیک شده است. هفته گذشته نه تنها یک نقطه عطف برای تیم Sweat Economy بود که نشان از تحقق جاه‌طلبی‌های این تیم دارد، بلکه یک هفته تاریخی برای web3 بود، زیرا شاهد تولد طرح اقتصاد حرکت و ورود انبوه میلیون‌ها کاربر به دنیای رمزارزهای آن بود.

در این راستا اولگ فومنکو یکی از بنیانگذاران Sweat Economy گفت: «از همه شرکا، حامیان و اعضای تیم افسانه‌ای خود که سخت روی این محصول و راه‌اندازی آن کار کردند صمیمانه تشکر می‌کنم. با این وجود، این تازه آغاز راه است. ما بسیار هیجان‌زده هستیم که توانستیم با ایجاد یک اقتصاد حرکت غیر متمرکز واقعی، میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان سلامت‌تر کنیم».

درباره Sweat Economy

Sweat Economy

اکوسیستم Sweat Economy در سال 2015 تاسیس شد، این شرکت ماموریت خود را تشویق مردم به حرکت بیشتر برای داشتن زندگی سالم‌تر، تعریف کرده است. در حال حاضر این اپلیکیشن بیش از 119 میلیون کاربر دارد که از آن به عنوان مشوقی برای حرکت بیشتر در طول روز استفاده می‌کنند و در حال حاضر مقام اول بیشترین دانلود را در میان اپلیکیشن‌های سلامت و تناسب اندام در سراسر جهان به خود اختصاص داده است؛ کاربران این برنامه از سکه Sweatcoin استفاده می‌کنند.

اپلیکیشن Web2 سکه‌های sweatcoins را جایزه می‌دهد که «Airmiles for steps» نامیده می‌شوند و می‌توان آنها را برای خرید محصولات برند، خدمات دیجیتال و کمک‌های خیریه بازخرید کرد.

مترجم: خاطره باقری
منبع: cryptonews

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×