» ارز دیجیتال » سقوط 12 درصدی سولانا به دنبال سقوط بازار رمزارز

سقوط 12 درصدی سولانا به دنبال سقوط بازار رمزارز

22 آبان 1401 6

سولانا در 24 ساعت گذشته  به دنبال سقوط بازارهای رمزارز که ناشی از ورشکستگی صرافی  FTX بود، حدود 12 درصد سقوط کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، سولانا در 24 ساعت گذشته  به دنبال سقوط بازار رمزارز ها که ناشی از ورشکستگی صرافی  FTX بود، حدود 12 درصد سقوط کرد.

بازار ارزهای دیجیتال به روند کاهشی خود ادامه می دهد، به طوری که طی 24 ساعت گذشته، کل سرمایه بازار 20 میلیارد دلار دیگر کاهش پیدا کرد.

اکثر رمزارزهای مطرح در وضعیت قرمز قرار دارند و طبق احساسات سرمایه گذاران این روند کاهشی همچنان ادامه خواهد یافت. حتی انتظار می‌ رود که تبعات ناشی از ورشکستگی FTX  تاثیر گسترده تری بر بازار کریپتو وارد کند.

تبلیغات جام جهانی قطر

آیا بیت کوین بی ارزش خواهد شد؟

قیمت بیت کوین در حال حاضر در حدود 16500 دلار است که در 24 ساعت گذشته 2.1 درصد کاهش یافته است. این باعث می شود تا کل ضرر این رمزارز در هفته گذشته به حدود 22.6 درصد برسد.

بیت کوین در روز گذشته با ارزشی نسبتاً ثابت معامله شده است. اولین رمزارز از نظر ارزش بازار تلاش کرد تا به بالای 17000 دلار بازگردد، اما این تلاش ‌ها راه به جایی نبرد و این کوین در حال حاضر بسیار پایین ‌تر از این سطح معامله می شود.

قیمت بیت کوین

طبق آمار و اطلاعات منتشر شده از وب سایت «کوین گکو» حجم آن نیز در حال کاهش است. آمار یاد شده حاکی از آن است که حجم معاملات 24 ساعته در حال حاضر 46 میلیارد دلار است. میزان لیکوئید شدگی سرمایه گذاران نیز تا زمان حاضر حدود 52 میلیون دلار است.

 

قرمز، رنگ غالب اکثر آلتکوین ها

همانطور که پیشتر اشاره شد، اکثر رمزارزهای بازار امروز با رنگ قرمز معامله می‌شوند.

بازار آلتکوین ها

اتریوم (ETH) حدود 3  درصد کاهش یافته است که روند آن تا حدی مشابه بایننس کوین (BNB) است. رمزارز «کاردانو» (ADA) نیز حدود 4 درصد از ارزش خود را از دست داد. در روندی مشابه، رمزارز متیک نیز 4.7 درصد کاهش یافت و تا زمان نگارش این گزارش با قیمتی حدود 0.89 دلار معامله می شود. شایان ذکر است که کاهش متیک همچنین با گزارش هایی مرتبط است که هکر FTX میلیون ها توکن متیک را در 24 ساعت گذشته در بازار آزاد کرده است.

در روز گذشته، رمزارزی که بیشترین سود را داشته است، توکن تراست ولت (TWT) است. رمزارز یاد شده 34 درصد افزایش یافته است.  همچنین رمزارز «دی‌وای‌دی‌ایکس» (DYDX) با 27 درصد افزایش در مدت مشابه، عنوان دومین توکن با عملکرد مثبت را به خود اختصاص داد.

در طرف مقابل اما توکن کرو دائو با کاهشی حدود 18 درصدی بیشترین ضرر را داشت و پس از آن رمزارز هیوبی و سولانا به ترتیب در مقام دوم و سوم قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعات منتشر شده در وبسایت Alternative.me، به طور کلی، احساسات بازار به طور خاص نزولی باقی می‌ ماند و در محدوده ترس شدید قرار دارد.

 

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:  cryptopotato

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×