» ارز دیجیتال » رمزارز پالیگان و افزایش 18 درصدی؛ دلیل این افزایش چه بود؟

رمزارز پالیگان و افزایش 18 درصدی؛ دلیل این افزایش چه بود؟

14 آبان 1401 2

طبق پیش بینی های قیمتی، پالیگان (Polygon) همچنان به صعود خود ادامه خواهد داد. رمزارز پالیگان (MATIC) در جلسات معاملاتی اخیر عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق پیش بینی های قیمتی، پالیگان (Polygon) همچنان به صعود خود ادامه خواهد داد. رمزارز پالیگان (MATIC) در جلسات معاملاتی اخیر عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت. بر اساس اعلامیه رسمی متا (Meta)، این کمپانی طی یکی از تازه ‌ترین اقدامات خود در راستای گسترش اکوسیستم رمزارزها، به‌ زودی بازار NFT اینستاگرام را با پشتیبانی از شبکه پالیگان راه‌اندازی خواهد کرد. این خبر منجر به جهش شدید قیمت پالیگان به عنوان یک شبکه زنجیره جانبی (sidechain) اتریوم شده است.

ارزش این رمزارز در طول روز به افزایش خود ادامه داد و به صورت صعودی معامله شد. اعلامیه متا مبنی بر اینکه اینستاگرام از شبکه پالیگان برای قابلیت NFT درون برنامه ای خود استفاده خواهد کرد، به صعود متیک در جلسات معاملاتی اخیر کمک کرد. این رمزارز در روز گذشته بیش از 20 درصد افزایش یافته است و از حدود 0.94 دلار به 1.21 دلار رسیده است. شایان ذکر است که ارزش پالیگان در هفته قبل 25 درصد و در ماه قبل 35 درصد افزایش یافته است.

افزون بر این، شرکت خدمات مالی و بانکداری آمریکایی چندملیتی «جی پی مورگان چیس» ادعا کرد که یک تراکنش را با استفاده از شبکه بلاکچین پالیگان با موفقیت انجام داده است. جی پی مورگان 71,000 دلار روی شبکه لایه 2 پالیگان با استفاده از پروتکل مالی غیرمتمرکز «آوه» (Aave)، منتشر کرد. این خبر به عنوان یکی دیگر از عوامل مهم در بالا نگه داشتن قیمت این ارز دیجیتال در نظر گرفته شد. علاوه بر این، انتظارات مثبتی که در بازار نسبت به این رمزارز وجود داشت به رشد هرچه بیشتر آن کمک کرد. شایان ذکر است که سبز پوش شدن بازار کریپتو، بسیاری از رمزارزهای این صنعت از جمله متیک را صعودی کرد و به این ترتیب همه کوین های این عرصه روندی صعودی را در پیش گرفتند.

تبلیغات جام جهانی قطر

قیمت ماتیک

قیمت فعلی پالیگان تا لحظه نگارش این مطلب  1.21 دلار بود و حجم معاملات 24 ساعته آن 2,009,378,539 دلار که در 24 ساعت گذشته بیش از 7 درصد افزایش یافته است. این رمزارز در حال حاضر یازدهمین رمزارز بزرگ با ارزش بازار واقعی 10,605,008,197 دلار است. حداکثر تعداد کوین های متیک 10,000,000,000 با گردش ۸،۷۳۴،۳۱۷،۴۷۵ است.

همانطور که قبلا گفته شد، پالیگان روند خوبی را در بازار طی کرده و در روزهای گذشته با رشد چشمگیری مواجه شده است. همه اتفاقات و اخباری همچون آخرین اخبار متا در مورد NFT های اینستاگرام روی شبکه پالیگان یا بازار صعودی ارزهای دیجیتال، دست به دست هم دادند تا ارزش رمزارز پالیگان افزایش یابد. پس از اعلام متا مبنی بر اینکه اینستاگرام برای افتتاحیه بازار NFT خود از پالیگان استفاده خواهد کرد، رمزارز متیک به شدت مورد توجه سرمایه گذاران قرار گرفت.

تحلیل پالیگان

همچنین شایان ذکر است که متا با تعدادی از سیستم های بلاکچین از جمله «فلو» (Flow) و «اتریوم» (Ethereum) همکاری داشته است. این غول فناوری همچنین قصد دارد در آینده از کیف پول فانتوم و بلاکچین سولانا نیز پشتیبانی کند.

جی پی مورگان و پالیگان هر دو در واکنش به این رویداد تاریخی اظهارات مهمی ارائه کردند. جی پی مورگان به عنوان بزرگترین بانک آمریکا، یک تراکنش در شبکه بلاکچین پالیگان را تکمیل کرده و قیمت رمزارز متیک را افزایش داد. جی پی مورگان از پروتکل مالی غیرمتمرکز آوه (Aave) برای انتشار 100,000 دلار سنگاپور توکن شده (تقریبا 71,000 دلار) در بلاکچین لایه دوم پالیگان استفاده کرد. طبق ارزیابی بازار، پالیگان در حال حاضر به عنوان یازدهمین رمزارز با ارزش شناخته می شود. با این حال، با توجه به تحولات فعلی، به نظر می رسد که این رمزارز توان آن را دارد که از رتبه یازدهم به رتبه سوم برسد.

تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: insidebitcoins

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×