» آرشیو اخبار » نرخ توکن سوزی شیبا به 1900 درصد افزایش یافت
افزایش 1900 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

نرخ توکن سوزی شیبا به 1900 درصد افزایش یافت

10 مهر 1401 9

طی 24 ساعت گذشته تعداد بسیار زیادی توکن شیبا اینو به آدرس‌های غیر فعال فرستاده شده و به عبارت دیگر سوزانده شده‌ است. در نتیجه این اقدام، نرخ توکن سوزی این میم کوین با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز و به نقل از وبسایت Shibburn، طی 24 ساعت گذشته تعداد بسیار زیادی توکن شیبا اینو به آدرس‌های غیر فعال فرستاده شده و به عبارت دیگر سوزانده شده‌ است. در نتیجه این اقدام، نرخ توکن سوزی این میم کوین با افزایش چشمگیری همراه بوده است.

شیبا اینو یکی از محبوب ترین میم کوین‌های بازار رمزارز ها به شمار می‌رود که گرچه نسبت به دوج کوین از ارزش معاملات پایین تری برخوردار است اما از لحاظ توسعه و مسائل فنی، عملکرد بسیار بهتری نسبت به دوج کوین داشته است. مکانیزم توکن سوزی شیبا اینو اوایل سال جاری میلادی به کاربران معرفی شد.

شیبا

تبلیغات جام جهانی قطر

افزایش 1900 درصدی نرخ توکن سوزی SHIB

سایت Shibburn که به بررسی و گزارش توکن سوزی میم کوین‌ها می‌پردازد، اعلام نموده است که در 24 ساعت گذشته نرخ توکن سوزی شیبا اینو به شدت افزایش یافته و به نسبت دفعات قبل، رشد بی سابقه 1،867 درصدی را به ثبت رسانده است. طی 24 ساعت گذشته تعداد 267 میلیون و 160 هزار و 328 توکن شیبا اینو به آدرس‌های غیر فعال ارسال شده و برای همیشه در آنجا قفل شدند. این اتفاق پس از اعلام زمان انتشار بازی مورد انتظار Shiba Eternity رخ داده و به ظاهر حاکی از جلب توجه عمده طرفداران اکو سیستم شیبا اینو به این بازی است.

افزایش 1900 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا

داده‌های وبسایت Shibburn نشان می ‌دهند که در ماه سپتامبر (شهریور)، ارزش کل توکن های سوزانده شده توسط جامعه شیبا اینو بالغ بر 1/7 میلیارد دلار بوده است. گفتنی است تاکنون بیش از 410 تریلیون از تعداد توکن‌های اولیه شیبا اینو سوزانده شده است.

بیشترین سهم در توکن سوزی اخیر، متعلق به خود پلتفرم Shibburn است. این پلتفرم تعداد 257 میلیون و 495 هزار و 644 توکن SHIB را به یک آدرس مرده یا inferno فرستاد.

زمان انتشار بازی Shiba Eternity به تعویق افتاد

بازی Shiba Eternity یکی از جدیدترین محصولات اکوسیستم شیبا اینو به شمار میرود. Shiba Eternity یک بازی کارتی با برند SHIB است که بزودی برای تلفن‌های هوشمند عرضه خواهد شد. براساس گزارشی که روز جمعه گذشته در وبسایت یو تودِی (u.today) منتشر شد، زمان انتشار بازی مورد انتظار Shiba Eternity با تاخیر همراه خواهد بود و این بازی، بجای تاریخ 1 اکتبر (9 مهر) که پیش از این توسط توسعه دهندگان شیبا اعلام شده بود، در تاریخ 6 اکتبر (14 مهر) برای دانلود در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

افزایش 1900 درصدی نرخ توکن سوزی شیبا
بازی Shiba Eternity در تاریخ 14 مهر ماه برای دانلود در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت

در همین رابطه، شیتوشی کوزاما (Shytoshi Kusama) مدیر تیم توسعه توکن SHIB و بازی Shiba Eternity اعلام نمود که در تاریخ 1 اکتبر (9 مهر)، اطلاعات و داستان کامل این بازی منتشر شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. پیش از این اعلام شده بود که 5 درصد از سود حاصل از این بازی، به فرایند توکن سوزی این رمزارز اختصاص خواهد داشت.

این بازی نخستین بار در آگوست (مرداد) در ویتنام مورد آزمایش قرار گرفت و با استقبال بسیاری همراه شد. اولین عرضه غیر رسمی این بازی نیز برای سیستم عامل iOS و در کشور استرالیا صورت گرفت که رشد 7 درصدی قیمت توکن شیبا را در پی داشت و بزودی نسخه اندروید این بازی نیز منتشر خواهد شد. با این حال انتشار اطلاعیه‌های اخیر در رابطه با این بازی، هنوز از تاثیر چندانی بر قیمت توکن شیبا برخوردار نبوده است.

در زمان انتشار این خبر، توکن SHIB در قیمت 0.000011 معامله می‌شود و در 24 ساعت گذشته از حجم معاملات 24 میلیون دلاری برخوردار بوده است. بر اساس داده های وبسایت CoinMarketCap، حجم کلی معاملات این ارز نیز 6 میلیارد دلار است.

مترجم: حسن نصیری
منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×