» آرشیو اخبار » رشد «دوج کوین» به واسطه پالمر و ایلان ماسک
ایلان ماسک

رشد «دوج کوین» به واسطه پالمر و ایلان ماسک

12 خرداد 1401 5

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، با توجه به داده‌های ارائه شده توسط آژانس هوش اجتماعی رمزارزی LunarCrush، میزان تعامل در شبکه‌های اجتماعی در مورد DOGE طی هفته گذشته 57 درصد و در آخرین روز ماه می (10 خرداد) 192 درصد افزایش یافته است. با نگاهی به آمار ماهانه می‌توان دریافت که چگونه مشارکت در شبکه‌های اجتماعی که در 29 می (8 خرداد) معادل 81.11 میلیون بود، به تدریج در روزهای پایانی ماه رشد کرد و در نتیجه تعداد آنها تقریباً 4.5 برابر شد و در 31 می (10 خرداد) به 340.42 میلیون و در اول ژوئن (11 خرداد) به 350.89 میلیون رسید.

مشارکت در شبکه‌های اجتماعی شدت تعامل یک جامعه در پست‌های فضا مجازی را مشخص می‌کند. این معیار از چندین منبع شبکه اجتماعی محاسبه می‌شود و محتوای اسپم مدنظر نیست. در مجموع، عناصر زیر برای محاسبه این شاخص استفاده می‌شوند: موارد مورد علاقه و لایک ها، پاسخ‌ها و نظرات، ریتوییت‌ها، نقل قول‌ها و اشتراک‌گذاری‌ها، تعداد دنبال کننده ها، تعداد لینک های به اشتراک گذاشته شده و امتیاز کارمای ردیت برای پست‌های افراد.

تبلیغات جام جهانی قطر

 

جنجال بین پالمر و ماسک به نفع DOGE

از طرف دیگر، می‌توانیم ببینیم که افزایش تعاملات در شبکه‌های اجتماعی از 28 می (7 خرداد) آغاز شد، درست زمانی که جان دیتون، بنیانگذار CryptoLaw به ماسک هشدار داد که دستکاری او در DOGE در توییتر می‌تواند منجر به شناسایی این میم کوین به عنوان یک قرارداد سرمایه‌گذاری توسط SEC ایالات متحده شود. سپس، زمانی که جکسون پالمر و ایلان ماسک به طور متناوب یکدیگر را کلاهبردار خطاب می‌کردند و در مورد آینده توییتر بحث می‌کردند، رونق جدیدی در تعاملات شبکه‌های اجتماعی برای این کوین رخ داد.

مترجم: سوگل عادل فهمیده
منبع: u.today

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×