» آرشیو اخبار » راه حل نوشت‌افزاری برای کاهش انتقال بیماری و ویروس
راه حل نوشت‌افزاری برای کاهش انتقال بیماری و ویروس

راه حل نوشت‌افزاری برای کاهش انتقال بیماری و ویروس

11 مهر 1401 8

با توجه به شیوع بیماری‌های ویروسی در سال‌های اخیر، یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان نوشت‌افزارهای آنتی باکتریالی را تولید کردند که استفاده از آنها در بیمارستان‌ها و بانک‌ها، موجب کاهش انتقال بیماری و ویروس خواهد شد.

به گزارش گذارنیوز، «مهزاد مرصاد» در حوزه نوشت‌افزار در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه فناوری‌نانو در جمع خبرنگاران تولید نوشت افزار آنتی‌باکتریال با استفاده از نانوذرات را از محصولات این شرکت نام برد و گفت: در این نمایشگاه علاوه بر نوشت‌افزار آنتی‌باکتریال، گواش ضد خش، ماسه‌های بازی، پاک‌کن و خودکار آنتی‌باکتریال را عرضه کرده‌ایم.

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش‌بنیان، تصریح کرد: محصولات این شرکت با تاییدیه نانومقیاس در مدت چند ثانیه تمام باکتری‌های مضر روی پوست را از بین می‌برد. این نوشت‌افزارها می‌توانند جایگزین نوشت‌افزارهای موجود در بانک‌ها، بیمارستان و اداره‌های دولتی شوند.

وی کاهش انتقال ویروس و بیماری را از دیگر مزایای این محصول نام برد و یادآور شد: این شرکت چشم‌انداز مثبت و مناسبی در راستای اهداف خود ترسیم کرده است و در راه رسیدن به این مقصود، زمین بزرگی را در شهرک صنعتی شمس‌آباد خریداری کرده که قرار است در سه طبقه مجتمع تولید نوشت‌افزار باشد تا بتوانیم نوشت‌افزار سلامت‌محور را با فناوری نانو تولید کرده و به کشورهای همسایه نیز صادر کنیم.

تبلیغات جام جهانی قطر

منبع: ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×