» ارز دیجیتال » بازوی سرمایه‌گذاری سامسونگ در مسیر راه‌اندازی ETF فیوچرز بیت کوین

بازوی سرمایه‌گذاری سامسونگ در مسیر راه‌اندازی ETF فیوچرز بیت کوین

23 دی 1401 14

مدیریت دارایی سامسونگ (Samsung Asset Management) هنگ کنگ (SAMHK)، یکی از شرکت‌های تابعه بازوی سرمایه‌گذاری سامسونگ می‌باشد که قرار است در تاریخ 13 ژانویه‌ (23 دی) ، ای‌تی‌اف بیت کوین را در بازار سهام هنگ کنگ لیست کند.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، مدیریت دارایی سامسونگ (Samsung Asset Management) هنگ کنگ (SAMHK)، یکی از شرکت‌های تابعه بازوی سرمایه‌گذاری سامسونگ می‌باشد که قرار است در تاریخ 13 ژانویه‌ (23 دی)، ای‌تی‌اف بیت کوین را در بازار سهام هنگ کنگ لیست کند.

این اقدام در بحبوحه افزایش علاقه دولت و سرمایه‌گذاران نهادی در منطقه صورت می‌گیرد.

صندوق قابل معامله در بورس یا ا‌ی‌تی‌اف (ETF)، قیمت نقدی بیت کوین را با سرمایه‌گذاری در محصولات آتی بیت کوین لیست شده در بورس کالای شیکاگو (CME) دنبال می‌کند. ETF در درجه اول در معاملات آتی بیت کوین CME سرمایه‌گذاری خواهد کرد و برخی سرمایه‌گذاری‌ها در معاملات آتی CME میکرو بیت کوین انجام می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

سامسونگ

در حال حاضر، هنگ کنگ تنها بازاری در آسیا است که می‌توان ETFهای آتی بیت کوین را در آن معامله کرد. ETF آتی بیت کوین سامسونگ به ETF ارز دیجیتال هنگ کنگ می‌پیوندد که در سال 2022 با 70 میلیون دلار معامله شد. بازارهای دیگر در سراسر جهان شامل کانادا، ایالات متحده، استرالیا و برخی از کشورهای اروپایی مانند سوئیس هستند.

همچنین هنگ کنگ تنها بازاری در آسیا است که ETFهای آتی بیت کوین در آن لیست شده و در بازار نهادی معامله می‌شود. این یک گزینه جدید برای سرمایه‌گذارانی خواهد بود که به بیت کوین به عنوان یک محصول رقابتی علاقه‌مند هستند که نشان دهنده تجربه آنها در مدیریت ریسک است.

این لیست ETF راه جدیدی را برای سرمایه‌گذاران خرد و نهادی برای قرار گرفتن در بیت‌کوین ارائه می‌کند، که ممکن است به جذب سرمایه‌گذاران اصلی بیشتر به فضای ارزهای دیجیتال کمک کند. با شهرت و قدرت برند سامسونگ، ETF می‌تواند گزینه جذابی برای سرمایه‌گذارانی باشد که به دنبال راهی برای سرمایه‌گذاری در بیت‌کوین بدون خرید و نگهداری مستقیم کلیدهای خصوصی خود هستند.

این اقدام سامسونگ در حالی صورت می‌گیرد که قیمت بیت کوین از 18000 دلار فراتر رفت که نشان دهنده افزایش بالقوه احساسات مثبت در میان معامله‌گران است. سایر ارزهای دیجیتال نیز از این روند پیروی کرده و بهبودی را در بازار گسترده‌تر ارزهای دیجیتال ثبت کردند.

در سال 2022، مدیریت دارایی سامسونگ هنگ کنگ دارایی‌های 1.4 میلیارد دلاری را تحت مدیریت داشت، در حالی که برند شناخته شده جهانی سامسونگ همچنان فعالانه در فضای رمزارزی مشارکت دارد.

ETF نشانه دیگری است که نشان می‌دهد این برند جهانی به دنبال سرمایه‌گذاری بر روی علاقه روزافزون به ارزهای دیجیتال است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

 

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×