» آرشیو اخبار » شایعه راه اندازی توییتر کوین
توییتر کوین

شایعه راه اندازی توییتر کوین

14 آذر 1401 5

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، کار بر روی معرفی روش‌های پرداختی که ارز فیات و رمزارزها را می‌پذیرد تأیید کرده بود. علاوه بر این، ماسک بارها بعد از تصاحب غول رسانه های اجتماعی به ادغام دوج کوین در توییتر اشاره کرده بود.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، طبق گزارش‌ها، ایلان ماسک در حال کار بر روی ابزارهای کسب درآمد و “توییتر کوین” است، اما ارتباط آن با (DOGE) هنوز مشخص نشده است.

دو متخصص نرم افزار، نیما اوجی (Nima Owji) و جین مانچون وانگ (Jane Manchun Wong) ، وجود بخش کوین‌ها را در تنظیمات مخفی تیپ (Tips) در وب سایت توییتر فاش کردند. ایلان ماسک قبلاً به پیاده سازی دوج کوین برای پرداخت های توییتر اشاره کرده بود.

با این حال، مشخص نیست که آیا دوج کوین یا رمزارز دیگری برای این کوینِ شایعه شده استفاده خواهد شد یا خیر. قیمت دوج کوین پس از انتشار این خبر تقریباً 6 درصد افزایش یافت و به عدد 0.111 دلار رسید.

تبلیغات جام جهانی قطر

جین منچون وانگ دستورالعمل‌های مختلف را نیز برای فعال سازی این فیچر جدید در وب سایت فاش کرد. بعلاوه، این کد به وضوح بیان نمی‌کند که توییتر تیپ (Twitter Tips) و توییتر کوین (Twitter Coin) دقیقاً چه چیزی هستند؛ یا به این موضوع اشاره نمی‌کند که آیا این بخش به میم کوین مورد علاقه ماسک یعنی دوج کوین مربوط است یا خیر.

آیا ایلان ماسک واقعا روی توییتر کوین کار می کند؟

ایلان ماسک، مدیرعامل توییتر، کار بر روی معرفی روش‌های پرداختی که ارز فیات و رمزارزها را بپذیرد، تأیید کرده بود. علاوه بر این، ایلان ماسک بارها بعد از تصاحب غول رسانه‌های اجتماعی- توییتر – به ادغام دوج کوین در توییتر اشاره کرده بود. علیرغم شایعات اخیر درباره توییتر کوین و فعال شدن آن در توییتر، ایلان ماسک هنوز خبر فوق را تأیید نکرده است. علاوه بر این، جین مانچون وانگ بلافاصله پس از توییت در مورد توییتر کوین و دوج کوین حساب توییتر خود را حذف کرد. برخی ادعا می کنند که او کاملاً از اینترنت، از جمله شبکه های Discord ،Instagram ،Reddit ،LinkedIn ،Twitter ،Facebook و غیره ناپدید شده است.

ایلان ماسک در حال کارکردن بر روی بازگرداندن برخی از حساب های مسدود شده توسط توییتر است. او در هفته گذشته ممنوعیت ده‌ها حساب توییتری دوج کوین را لغو کرده است. او همچنین نسبت به دوج کوین خوش بین بوده و گفته است که دوج کوین به سمت ماه می رود (Dogecoin to the Moon).

قیمت دوج کوین پس از افزایش 6 درصدی ناشی از این خبر مشکوک، ظرف یک ساعت به 0.1062 دلار کاهش یافته است. قیمت دوج در 24 ساعت گذشته نزدیک به 3 درصد و در یک هفته گذشته 13 درصد افزایش یافته است.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: CoinGape

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

امتیاز 5.00

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×