» ارز دیجیتال » راه‌ اندازی برنامه اکوسیستم استارت‌آپی 60 میلیون دلاری توسط اکسلر
اکسلر

راه‌ اندازی برنامه اکوسیستم استارت‌آپی 60 میلیون دلاری توسط اکسلر

29 آذر 1401 6

بلاکچین اثبات سهام (PoS) اکسلر (Axelar) در 19 دسامبر (28 آذر) یک برنامه سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری استارت آپی را راه اندازی کرد

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بلاکچین اثبات سهام (PoS) اکسلر (Axelar) در 19 دسامبر (28 آذر) یک برنامه سرمایه گذاری 60 میلیون دلاری استارت آپی را راه اندازی کرد که به تسریع توسعه برنامه‌ها و پروتکل‌های غیرمتمرکز اختصاص داده شده است که می‌توانند جایگزین صرافی‌های متمرکز شوند که این ابتکار توسط بیش از 15 سرمایه گذار بلاکچین حمایت می‌شود.

این ابتکار که برنامه تامین مالی استارت‌آپی اکوسیستم اکسلر (Axelar Ecosystem Startup Funding Program) نامیده می‌شود، برای توسعه برنامه‌های وب 3 طراحی شده است که به مسائل جهانی می‌پردازند که با اینترنت متمرکز قابل اجرا نیستند. این شرکت خاطرنشان کرد که برای واجد شرایط بودن برای تأمین مالی، پروژه‌ها باید از امنیت و حریم خصوصی محافظت کنند و به راحتی و بدون اختلاف بین بلاکچین‌ها یا توکن‌های خاص کار کنند.

سرگئی گوربونوف (Sergey Gorbunov)، یکی از بنیانگذاران و مدیرعامل اکسلر، در مورد توسعه به کوین تلگراف گفت:

تبلیغات جام جهانی قطر

“سال‌های 2021-2022 شاهد هجوم بی سابقه توسعه دهندگان جدید به وب 3 بودیم. در سال 2023، انتظار داریم که شاهد کمیت کمتر، اما کیفیت بیشتر باشیم. بهترین توسعه دهندگان در وب 3 دیگر راضی به تفویض به نهادهایی که خدمات «بلاکچین» را بر روی پایگاه داده اجرا می‌کنند، نیستند. آنها بیش از هر زمان دیگری متعهد به حل مشکلات قدرت دیجیتال، حریم خصوصی و دسترسی هستند که وب متمرکز قادر به انجام آن نیست. حل و ارائه این راه‌حل‌ها در زیرساخت‌هایی است که می‌توانند به طور یکپارچه ایجاد شوند.”

این بودجه به برنامه کمک مالی اکسلر مرتبط است که در سال 2022 راه اندازی شد و به بیش از 50 پروژه کمک‌های مالی ارائه کرد که تقریباً 33 درصد از آنها قادر به افزایش بودجه اولیه بودند. گوربونوف خاطرنشان کرد: «متغیرهایی مانند شرایط بازار ممکن است بر جریان معاملات تأثیر بگذارند، اما برنامه تأمین مالی اکوسیستم اکسلر با هدف تسریع این میزان بودجه برای پروژه‌های موجود در اکوسیستم اکسلر در سال 2023 است.

اکسلر

این برنامه توسط گروهی از سرمایه گذاران بلاکچین، از جمله بلاکچنج (Blockchange)، کروس وان (Chorus One)، کلب پلاس کارنسی (Collab+Currency)، سیگنای (Cygni)، دائو5 (dao5)، دی‌سی‌وی‌سی (DCVC)، دایورجنس ونچرز (Divergence Ventures)، درگن فلای کپیتال (Dragonfly Capital)، لمنیسکپ (Lemniscap)، مرنینگ استار ونچرز (Morningstar Ventures)، نیما کپیتال (Nima Capital)، نود کپیتال (Node Capital)، نورث آیلند ونچرز (North Island Ventures)، راک اوی بلاکچین فاند (Rockaway Blockchain Fund) و اس‌سی‌بی 10ایکس (SCB 10X) پشتیبانی می‌شود.

هدف این برنامه برقراری ارتباط بین سرمایه گذاران و توسعه دهندگانی است که برنامه‌های غیرمتمرکز (dApps) بین زنجیره‌ای می‌سازند. شرکای این توسعه شامل (Arbitrum) آربیتوروم، (Circle)سیرکل، (Osmosis و Polygon) اوسموسیس و پالیگان می‌باشند.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

منبع: Cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×