» ارز دیجیتال » رئیس جمهور السالوادور: بیت کوین دقیقا برعکس FTX است
بیت کوین

رئیس جمهور السالوادور: بیت کوین دقیقا برعکس FTX است

23 آبان 1401 4

ابوکیله علی‌رغم واکنش‌هایی که قبلاً برای خرید بیت‌کوین به دلیل سقوط بازارها دریافت کرده بود، به سقوط اخیر FTX اشاره کرد تا توضیح دهد که چرا بیت‌کوین در این جوانب متفاوت است.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، اتفاقات شوکه کننده حول صرافی FTX در سطح جهانی موجب کاهش اعتماد سرمایه گذاران شد. با این حال، کارآفرینان و حامیان باتجربه رمزارزها، از جمله “CZ” یا همان مدیر عامل صرافی بایننس و رئیس جمهور سالوادور، نجیب ابوکیله (Nayib Bukele)، همچنان امیدوارند و در این مسیر پیش می‌روند.

ابوکیله شخصی بود که در پس پذیرش جریان اصلی بیت کوین در السالوادور قرار داشت. علی‌رغم واکنش‌هایی که قبلاً برای خرید بیت‌کوین به دلیل سقوط بازارها دریافت کرده بود، ابوکیله به سقوط اخیر FTX اشاره کرد تا توضیح دهد که چرا بیت‌کوین در این جوانب متفاوت است.

“FTX درست در مقابل بیت‌کوین است، چون پروتکل بیت‌کوین دقیقاً برای جلوگیری از طرح‌های پانزی و… ایجاد شده است.”

تبلیغات جام جهانی قطر

رئیس جمهور ابوکیله هنگام توضیح عملکرد درونی پروتکل بیت کوین گفت:” وایت پیپر بیت کوین اهمیت یک شبکه همتا به همتای تغییرناپذیر را در دستیابی به یک سیستم مالی قابل اعتماد برجسته می‌کند.”

بیت کوین
گزیده ای از وایت پیپر بیت کوین. منبع: bitcoin.org

ابوکیله مدیر عامل صرافی FTX، سم بنکمن-فرید (Sam Bankman-Fried) و سایر کلاهبرداران مالی، از جمله برنی مدوف (Bernie Madoff)، را مورد انتقاد قرار داد، در حالی که به این نکته اشاره کرد که پروتکل بیت کوین از چنین بازیگرانی جلوگیری می کند.
علاوه بر این، پیام او در حمایت از بیت کوین مجدداً تأکید کرد که بیت کوین دارای ارزش بازار محدود 21 میلیون است که آن را به یک دارایی جهانی واقعاً نادر برای داشتن و نگهداری تبدیل می‌کند.

برد شرمن (Brad Sherman)، نماینده ایالات متحده، اخیراً «برادران ارزهای رمزنگاری شده میلیاردر (billionaire crypto bros)» را به تأخیر در قوانین مربوط به دخالت مستقیم آنها در مشارکت در کمپین متهم کرد.

این سناتور افزود: “من معتقدم که اکنون بیش از هر زمان دیگری مهم است که SEC برای پایان دادن به منطقه خاکستری نظارتی که صنعت کریپتو در آن فعالیت کرده است، اقدامات قاطعی انجام دهد.”
اظهارات شرمن به سرمایه گذاری 39.8 میلیون دلاری مدیرعامل FTX در انتخابات میان دوره ای قبلی ایالات متحده در سال 2022 مربوط می‌شود.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×