» آرشیو اخبار » توییتر ممنوعیت فعالیت بیش از 12 حساب توییتی مربوط به دوج کوین را لغو کرد
دوج کوین

توییتر ممنوعیت فعالیت بیش از 12 حساب توییتی مربوط به دوج کوین را لغو کرد

14 آذر 1401 2

با تلاش های ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر، پس از قرار گرفتن در این سِمت، بیش از 12 حساب توییتری دوج کوین در آخر هفته گذشته مجدداً راه اندازی شد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، ایلان ماسک به سرعت به موضوع مطرح شده توسط «بیلی مارکوس»، بنیانگذار دوج کوین، پرداخت و بیان کرد که توییتر جدید اکنون در حالت کاملا دوستانه و آرام قرار دارد.

ایلان ماسک، رئیس جدید توییتر، پس از اینکه این سِمت را بر عهده گرفت، تمام تلاش خود را به کار گرفت تا برخی از حساب های توییتر را که به نظر او توسط مدیریت قبلی توییتر بسته شده بود، دوباره راه اندازی کند. در همین زمینه بیش از 12 حساب توییتری دوج کوین در آخر هفته گذشته مجدداً راه اندازی شد.

بیلی مارکوس بنیانگذار دوج کوین با به اشتراک گذاشتن نگرانی خود در مورد حساب های ممنوعه، توییت کرد: «تعدادی از حساب‌ های کاربران در حالی مسدود شده اند که تا آنجایی که من اطلاع دارم، معمولاً کاری به جز انتشار توییت درباره میم کوین ‌ها انجام نمی ‌دهند».

تبلیغات جام جهانی قطر

ایلان ماسک به سرعت به این توییت پاسخ داد و اظهار داشت که در حال بررسی این موضوع است. ماسک در به‌روزرسانی توییت خود چند ساعت بعد اعلام کرد که تیم قبلی در اعلام حساب‌ های ربات اسپم کمی تهاجمی عمل کرد.

بنیانگذار دوج کوین نیز مدتی بعد تایید کرده است که چندین حساب توییتری کاربران دوباره فعال شده است و نوشت: به حساب کاربریتان خوش برگشتید».

 

انجام تراکنش ها با دوج کوین در توییتر

ایلان ماسک بار دیگر به انجام تراکنش های دوج کوین در توییتر اشاره کرده است، اما درباره جدول زمانی اجرای آن هیچ توضیحی نداد. شنبه گذشته در طی یک رویداد مجازی در توییتر، از ماسک پرسیده شد که آیا پرداخت های رمزنگاری شده را به توییتر ارائه خواهد کرد یا خیر. ماسک در پاسخ به آن گفت: «دوج کوین به ماه می رود».

اشاره اخیر ایلان ماسک به افزایش قیمت دوج کوین در آخر هفته گذشته کمک کرد. در زمان انتشار این گزارش در ساعت 12:20 دقیقه به وقت ایران، این رمزارز با 4.63 درصد رشد طی 12 ساعت گذشته با قیمت  0.110  دلار معامله می شود. شایان ذکر است که این رمزارز طی هفته گذشته حدوداً 12 درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است. شایان ذکر است که پایین ترین و بالاترین ارزش این میم‌کوین طی 24 ساعت گذشته به ترتیب 0.102 و 0.111 دلار و ارزش بازار آن در حال حاضر 14.70 میلیارد دلار است.

در ادامه نمودار ارزش دوج کوین طی 24 ساعت گذشته ارائه شده است.

قیمت 24 ساعته دوج کوین

دوج اخیرا در صدر اخبار رمزارز بوده است؛ به خصوص در ماه گذشته و پس از اینکه ایلان ماسک خرید توییتر را تکمیل کرد و مدیریت این شرکت را به عهده گرفت. جامعه دوج کوین از این موضوع بسیار خشنود بودند و این رخداد را جشن گرفتند، زیرا با قرار گرفتن ماسک در راس امور توییتر، ممکن است به زودی تراکنش های دوج کوین را در این پلتفرم شاهد باشیم.

طی دو هفته گذشته، افزایش قیمت رمزارز یاد شده، سود برخی از ارزهای دیجیتال برتر مانند بیت کوین (BTC) و اتریوم (BTC) را تحت‌الشعاع قرار داده است. با این حال، وب سایت سنتیمنت که داده های آنچین را در اختیار کاربران قرار می دهد گفت که سرمایه‌گذاران برای ورود به این رمزارز باید جوانب احتیاط را در نظر بگیرند و سپس بیان داشت: «هر بار که قیمت دوج کوین به سرعت شروع به افزایش می‌ کند، پس از مدت کوتاهی شاهد سقوط آن در بازار هستیم. در حال حاضر، ما شاهد چنین افزایشی هستیم. حال سؤال این است که آیا این بار متفاوت از بارهای دیگر است یا خیر؟»

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سیده مریم سیدان

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: coingape

 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×