» آرشیو اخبار » دسترسی کاربران به خرید انبوه در OpenSea تا سقف 30 NFT
انبوه

دسترسی کاربران به خرید انبوه در OpenSea تا سقف 30 NFT

14 مهر 1401 7

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پلتفرم معاملاتی اوپن سی (OpenSea) از امکان خرید حداکثر تعداد 30 عدد NFT به صورت همزمان، برای کاربران، خبر داد.

اوپن سی، بازار دیجیتالیِ کلکسیون‌های رمزارزها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، در یک رشته توییت در تاریخ 5 اکتبر (13 مهر) اعلام کرد که این پلتفرم به طور رسمی به کاربران خود اجازه می‌دهد تا حداکثر 30 آیتم کلکسیونی دیجیتال را در یک نوبت فهرست‌بندی و به صورت انبوه خریداری کنند.

انبوه

تبلیغات جام جهانی قطر

“ما رسماً با فهرست کردن و خرید به صورت انبوه زندگی می‌کنیم! اکنون می توانید حداکثر 30 مورد را در یک نوبت در پلتفرم اوپن سی به صورت انبوه فهرست کرده و خریداری کنید. بیایید به این تجربه بپردازیم.”

— برگرفته از حساب توئیتر @opensea مورخ 5 اکتبر 2022

در صورت خرید عمده، این پلتفرم به کاربران خود اجازه می‌دهد تا قبل از نهایی کردن سفارش خود در یک تراکنش، حداکثر 30 مورد از NFT های موجود روی یک بلاکچین را به سبد خرید خود اضافه کنند. ارائه این سرویس، باعث کاهش هزینه‌های گس شده و به کاربران اجازه می‌دهد تا فرآیند خرید راحت‌تر و مقرون به صرفه‌تر را تجربه کنند. این شرکت برای شفاف سازی اینگونه توضیح داد:

“در برگه مربوط به اقلام خریداری شده شما، می‌توانید با کلیک کردن روی نماد «+» هنگامی که موس را روی یک کالا می‌برید یا با کلیک کردن روی «list for sale» در منوی کشویی «More Options» به فهرست‌های انبوه دسترسی پیدا کنید. سپس می‌توانید همزمان حداکثر 30 مورد از NFT ها را برای فهرست کردن انتخاب کنید.”

انبوه

دلیل ارائه سرویس خرید انبوه NFT توسط اوپن‌سی

در ماه سپتامبر، اوپن سی یک نوآوری همه جانبه را ارائه کرد که به سازندگان امکان می‌دهد تا NFT ‌های خود را در صفحات قابل شخصی سازی و اختصاصی راه اندازی کنند؛ با این امید که امکان مشاهده بیشتر و تجربه کاربری بهتر در این پلتفرم را فراهم کند.

در همان ماه، شرکت موسیقی و سرگرمی جهانی وارنر میوزیک گروپ ( Warner Music Group- WMG) اعلام کرد که با این بازار NFT همکاری می‌کند تا بستری را برای هنرمندان موسیقی منتخب جهت ایجاد و گسترش پایگاه طرفداران موسیقی خود در جامعه وب3 فراهم کند.

نوآوری‌ها در این پلتفرم در زمانی اتفاق افتاده که حجم معاملات در اوپن سی به شدت کاهش یافته است. با کاهش شدید تراکنش‌های روزانه و ماهانه در این پلتفرم، این بازار از پردازش تراکنش‌های خود به ارزش 405.75 میلیون دلار در 1 می به پردازش تراکنش‌های NFT به ارزش 5 میلیون دلار در 28 آگوست رسیده است.

 

مترجم: محمدامین علی‌زاده

منبع: CoinTelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×