» آرشیو اخبار » درب‌های اُپن‌سی به روی NFTهای بی‌ان‌بی چِین باز می‌شوند
NFTهای بایننس

درب‌های اُپن‌سی به روی NFTهای بی‌ان‌بی چِین باز می‌شوند

9 آذر 1401 3

NFTهای بی‌ان‌بی چین برای فهرست شدن و فروش در اُپن‌سی در دسترس قرار گرفته و تجربه معامله توکن‌های غیرمثلی را برای بیش از 1 میلیون کاربر ارتقاء می‌دهد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بازار توکن‌های غیرمثلی (NFT) اُپن‌سی (opensea) از ادغام NFTهای بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) و قابلیت خرید و فروش آنها قبل از پایان سال جاری خبر داده است.

بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) در توییتر خود نوشت:

«اکنون توکن‌های غیرمثلی بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) برای فهرست شدن و فروش در اُپن‌سی در دسترس قرار دارند. این اقدام، تجربه معامله توکن‌های غیرمثلی را برای بیش از 1 میلیون کاربر فعلی ارتقاء می‌دهد. ادغام بی‌ان‌بی چین با بازار استاندارد اُپن‌سی به سازندگان اجازه خرید، فروش و لیست کردن NFTها را خواهد داد.»

تبلیغات جام جهانی قطر

NFTهای بایننس در اپن سی

این همکاری، بزرگترین بلاکچین بازار به لحاظ تعداد کاربران و کیف پول‌های فعال را با بزرگترین بازار NFT متحد می‌کند. براساس بیانیه مطبوعاتی منتشر شده توسط وبسایت خبری بی‌اس‌سی نیوز (BSC News)، توکن‌های غیرمثلی BNB در پروتکل سی‌پورت اُپن‌سی (OpenSea) در سه ماهه چهارم سال 2022 عرضه خواهند شد.

“هدف ما ارائه بهترین تجربه کاربری برای سازندگان و کاربران NFTها است که گامی مهم در این مسیر به شمار می‌رود. اکنون امکان لیست کردن و فروش توکن‌های غیرمثلی بی‌ان‌بی چین در بزرگترین بازار NFT جهان یعنی اُپن‌سی در دسترس قرار دارد. این ادغام تعداد زیادی از سازندگان را به سیستمی بزرگ وارد کرده و سازندگان و طرح‌های ابتکاری NFT را در اکوسیستم بایننس توانمند می‌کند.”

این ادغام مطمئناً کاربران بیشتری را از جامعه NFTهای بی‌ان‌بی چین به سمت بازار اُپن‌سی روانه می‌کند و همین امر باعث می‌شود تا پروژه‌های متعدد برای لیست شدن در چنین بازار بزرگ و ارزشمندی با یکدیگر رقابت کنند. افزون بر این، فناوری بلاکچین بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) امکان دسترسی به قابلیت معاملات سریع و مقرون به صرفه از طریق یک بلاکچین محبوب را برای کاربران اُپن‌سی فراهم می‌کند.

جرمی فاین (Jeremy Fine)، رئیس بخش تجارت و توسعه شرکتی اُپن‌سی (OpenSea)، می‌گوید:

 ” بسیار خرسندیم که از پروتکل سی‌پورت (Seaport) در چندین بلاکچین، از جمله بی‌ان‌بی چین (BNB Chain) استفاده می‌کنیم تا تجربه استفاده از اُپن‌سی را برای همه بهتر کنیم.” این به‌روزرسانی، دسترسی کاربران و سازندگان بیشتری را به زنجیره‌های مورد نظر تسهیل می‌کند.»

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: bsc.news

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×