» آرشیو اخبار » جنسیس شایعه ورشکستگی این پلتفرم وام‌دهی را تکذیب کرد

جنسیس شایعه ورشکستگی این پلتفرم وام‌دهی را تکذیب کرد

1 آذر 1401 1

جنسیس در تازه‌ترین گفتگوی خود گفته است که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اعلام ورشکستگی ندارد و همچنان به گفتگوهای "سازنده" خود با طلبکاران ادامه می‌دهد

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، پلتفرم وام‌دهی ارزهای دیجیتال جنسیس (Genesis)، شایعات موجود مبنی بر برنامه‌ریزی این شرکت برای تشکیل پرونده ورشکستگی “قریب الوقوع” در صورت عدم تامین کسری یک میلیارد دلاری بودجه را رد کرد.

پلتفرم جنسیس

بر اساس گزارش روز 21 نوامبر (30 آبان) بلومبرگ به نقل از منابع آگاه، این شرکت برای جمع‌آوری پول جهت جبران کسری در واحد وام‌دهی خود با مشکلات برخورد کرده و به سرمایه‌گذاران اعلام کرده است که مجبور است به زودی اعلام ورشکستگی کند. این درحالی است که یکی از سخنگویان جنسیس در تازه‌ترین گفتگوی خود با کوین‌تلگراف گفته است که این شرکت هیچ برنامه‌ای برای اعلام ورشکستگی ندارد و همچنان به گفتگوهای “سازنده” خود با طلبکاران ادامه می‌دهد:

تبلیغات جام جهانی قطر

«ما هیچ برنامه‌ای برای اعلام ورشکستگی قریب الوقوع نداریم. هدف ما این است که ترجیحاً وضعیت موجود را به صورت توافقی و بدون نیاز به تشکیل پرونده ورشکستگی حل و فصل کنیم. جنسیس به گفتگوهای سازنده خود با طلبکاران ادامه می‌دهد.»

روز 16 نوامبر (25 آبان)، جنسیس اعلام کرد که به‌ دلیل آشفتگی بی‌سابقه‌ای که به دلیل فروپاشی صرافی اف‌تی‌ایکس (FTX) در بازار به راه افتاده است، این پلتفرم به‌طور موقت برداشت‌های خود را به حالت تعلیق درآورده است. افزون‌براین، این شرکت روز 10 نوامبر (19 آبان) نیز اعلام کرده بود که حدود 175 میلیون دلار از سرمایه آن در یک حساب تجاری در اف‌تی‌ایکس مسدود شده است.

اخباری نیز به گوش می‌رسد، مبنی بر اینکه صرافی بزرگ بایننس برای نجات مالی این پلتفرم وام‌دهی متعلق به دیجیتال کارنسی گروپ (Digital Currency Group) در حال مذاکره است، اما گزارش 21 نوامبر (30 آبان) وال استریت ژورنال به نقل از منابعی آگاه ادعا کرد که بایننس به دلیل ایجاد تضاد منافع، از این معامله کناره‌گیری کرده است.

 

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: مرضیه مظاهری

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: cointelegraph

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×