» آرشیو اخبار » جزئیات فاز دوم عرضه سهام تپسی
جزئیات فاز دوم عرضه سهام تپسی

جزئیات فاز دوم عرضه سهام تپسی

18 مهر 1401 6

به گزارش گذارنیوز، جزئیات فاز دوم عرضه سهام تپسی در فرابورس اعلام شد.

۲۴ خرداد روزی ویژه برای بازار سرمایه بود، چرا که شرکت پیشگامان فن آوری و دانش آرامیس با نماد معاملاتی تپسی به عنوان اولین شرکت از سری شرکت‌های استارتاپی، در بازار دوم فرابورس ایران عرضه شد و ۵ درصد از سهام شرکت به روش گشایش و فقط برای سرمایه گذاران واجد شرایط که امکان خرید را داشتند و صرفا از طریق ایستگاه‌های معاملاتی (نامک) صورت پذیرفت و سپس برای طی مراحل افزایش سرمایه از محل سلب حق تقدم و صرف سهام متوقف شد.

این در حالی است که روز شنبه (۱۶ مهر ماه) شرکت پیشگامان فن‌آوری و دانش آرامیس (تپسی ۱) در بازار دوم فرابورس برای معاملات ثانویه توسط سرمایه‌گذاران حرفه‌ای با محدودیت حجمی ۱۰۰ هزار سهمی بازگشایی شد. حالا تازه‌ترین اعلام‌ها حاکی از آغاز پذیره نویسی ۱۰ درصد سهام تپسی می‌باشد که متقاضیان می‌توانند از امروز (دوشنبه، ۱۸ مهر ماه) به مدت ۳۰ روز در این پذیره نویسی شرکت کنند.

تبلیغات جام جهانی قطر

جزئیات پذیره نویسی ۱۰ درصد سهام تپسی

فاز دوم سهام شرکت پیشگامان و دانش آرامیس (تپسی) برای عرضه به صندوق‌های سرمایه گذاری، سهامداران حرفه‌ای و حقوقی به میزان ۱۰ درصد از کل سهام شرکت از امروز (۱۸ مهرماه) پذیره نویسی می‌شود که این رقم معادل ۲۴۶ میلیون سهم قابل عرضه برای متقاضیان در بازار سرمایه خواهد بود.

این پذیره نویسی از امروز، آغاز تا روز سه شنبه، ۱۷ آبان ماه، ادامه خواهد داشت. حال آنکه سقف سرمایه تعیین شده قبل از پایان مهلت پذیره نویسی تکمیل و وجوه به طور کامل تامین گردد، فرآیند پذیره نویسی متوقف خواهد شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×