» ارز دیجیتال » تحلیل » جابه‌جایی 127 هزار بیت کوین توسط صرافی بایننس
جابجایی بیت کوین در 28 نوامبر

جابه‌جایی 127 هزار بیت کوین توسط صرافی بایننس

7 آذر 1401 7

بایننس امروز 127351 بیت کوین به ارزش 2.06 میلیارد دلار را از یک کیف پول سرد خود به کیف پول جدیدی منتقل کرد.

به گزارش واحد ترجمه گذارنیوز، بایننس امروز 127351 بیت کوین به ارزش 2.06 میلیارد دلار را از یک کیف پول سرد خود به کیف پول جدیدی منتقل کرد.

قیمت بیت کوین امروز، دوشنبه به طور ناگهانی کاهش یافت و سطح حمایت 16500 دلاری را شکست. تحلیلگران انتظار دارند که بیت کوین تا 14500 دلار عقب نشینی کند، تا کف آن تأیید شود. با این حال، برخی بر این باورند که قیمت بیت کوین می‌تواند از سطوح فعلی بر اساس داده‌های بازارهای نزولی تاریخی افزایش یابد. بعداً، مدیر عامل بایننس (CZ) تصریح کرد که این انتقال بخشی از فرآیند حسابرسی اثبات ذخیره صرافی بایننس، پیرو تصمیمات مربوط به شفاف سازی صرافی‌ها بعد از ورشکستگی صرافی FTX، بوده است.

بنابراین به نظر نگارنده، این انتقال موجب افزایش عرضه و فشار فروش نمی شود و تحلیل های امروز مبتنی بر واقعیات این تراکنش نبوده است.

تبلیغات جام جهانی قطر

بایننس بیش از 2 میلیارد دلار به یک کیف پول منتقل کرد

وب سایت وِیل الِرت  (Whale Alert) در توییتی در 28 نوامبر فاش کرد که 127351 بیت کوین به ارزش 2.06 میلیارد دلار از صرافی بایننس به یک کیف پول ناشناخته منتقل شده است. جامعه رمزارزها در پی این عمل، نگرانی‌هایی را در مورد انگیزه انتقال این حجم عظیم بیت‌کوین از بایننس ابراز کردند.

وب سایت تحلیل آنچین Lookonchain امروز فاش کرد که بایننس تمام 127351 بیت کوین را از یک کیف پول سرد به یک آدرس کیف پول جدید منتقل کرده است. اکنون ارزش آن کیف پول سرد بایننس صفر است. همزمان، دنبال کنندگان رمزارزها این سوال را مطرح می کنند که آیا بیت کوین دامپ خواهد شد؟ زیرا بیت کوین با این توییت وب سایت وِیل الِرت، با فروش ناگهانی مواجه شده است.

کیف پول ذکر شده، همان کیف پولی است که در 26 اکتبر و 11 نوامبر ورودی های بزرگی از بیت کوین داشت. این کیف پول در 18 نوامبر هم شاهد ورود 127,351 بیت کوین بود. اکنون تمام این 127,351 بیت کوین به کیف پول جدید دیگری منتقل شده است.

دلایل انتقال امروز با وجود توضیح مدیر بایننس، هنوز کاملاً مشخص نشده است، زیرا او باید توضیحات بیشتری می داد. با توضیح امروز مدیر بایننس، برخی معتقدند که این موضوع به سازماندهی مجدد ذخایر و پشتوانه های صرافی بایننس مربوط می شود و آثار بنیادی بر عرضه بیت کوین در بازار ندارد.

توضیحات مدیر عامل بایننس در خصوص تردیدها

امروز، هنگامی که تردیدها در پی علت این انتقال بزرگ بیت کوین افزایش یافت، مدیر عامل بایننس (CZ) پاسخ داد که این انتقال بخشی از حسابرسی اثبات ذخیره است. حسابرس به مدرکی نیاز داشت که نشان دهد صرافی بایننس کنترل آن کیف پول بخصوص را در اختیار دارد. بنابراین، تیم بایننس 127 هزار بیت کوین را به یک کیف پول جدید ارسال کرد.

دیما بودورین مدیر عامل شرکت هکن (Hacken)، ممیز امنیت بلاک چین، ادعا کرد که اثبات دارایی ها یا ذخایر  صرافی می تواند با امضای بیانیه های متنی در مورد کیف پول موردنظر هم انجام و تأیید شود. مدیرعامل بایننس در پاسخ، تصریح کرد که تیم بایننس نیز به حسابرسان همین نکته را گفته بودند، اما باید اذعان کرد که همه زیرساخت‌های ولت از امضا پشتیبانی نمی کنند.

به هر حال، قیمت بیت کوین در حال حاضر در قیمت 16223 دلار معامله می شود، که در 24 ساعت گذشته بیش از 2 درصد کاهش داشته است. حجم معاملات بیش از 30 درصد جهش کرد، زیرا بیت کوین در روز دوشنبه بعد از این اتفاق دچار فروش گسترده شد. پایین ترین و بالاترین قیمت بیت کوین در 24 ساعت گذشته به ترتیب 16086 دلار و 16594 دلار است.

سلب مسئولیت: تلاش گذارنیوز مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم: سید امیر موسوی بهبهانی

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: CoinGape

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×