» آرشیو اخبار » ثبت‌نام وام اشتغال سربازان متوقف شد
ثبت‌نام وام اشتغال سربازان متوقف شد

ثبت‌نام وام اشتغال سربازان متوقف شد

2 آذر 1401 5

مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح از توقف ثبت‌نام وام اشتغال سربازان خبر داد که مبلغ آن از ۱۵۰ میلیون تا ۴ میلیارد تومان است.

به گزارش گذارنیوز، سرتیپ دوم پاسدار موسی کمالی مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح اظهار داشت: با توجه به استقبال قابل توجه کارکنان وظیفه ماهر منقضی خدمت و ثبت نام بالغ بر ۵۵ هزار نفر در مرحله اول ثبت نام اعطای تسهیلات طرح مهارت‌آموزی تا اشتغال و نیاز به زمان مناسب جهت بررسی، تکمیل و ارسال پرونده به مبادی ذی‌ربط از جمله بانک‌های عامل برای پرداخت تسهیلات، ثبت نام برای دریافت وام از یک آذر متوقف می‌شود و افراد واجد شرایط فعلا برای ثبت نام مراجعه نکنند.

وی گفت: شروع مجدد فرآیند ثبت نام درخواست‌های متقاضیان در مرحله دوم، پس از تعیین و تکلیف پرونده‌های ثبت شده در مرحله اول، حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۱/۰۹/۳۰ اعلام خواهد شد.

سردار کمالی خاطرنشان کرد: تسهیلات اشتغال‌زایی سربازان ماهر در ۲ نوع خوداشتغالی به مبلغ حداکثر ۱۵۰ میلیون تومان و کارآفرینی به مبلغ حداکثر ۴ میلیارد تومان به سربازان منقضی خدمتی که تاریخ ترخیص آنان کمتر از ۵ سال باشد، اعطا می‌شود.

تبلیغات جام جهانی قطر

منبع: دانشجو

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×